- Нүүр
- Сайдын тушаал
- ИНД-91 “НИСЛЭГИЙН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНЫ ЕРӨНХИЙ ДҮРЭМ”-Д
Зам, тээвэр, аялал жуучлалын сайдын
2005 оны 144 дүгээр тушаалын 1 дүгээр хавсралт
ИНД-91 "НИСЛЭГИЙН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНЫ ЕРӨНХИЙ ДҮРЭМ"-Д
ОРОХ НЭМЭЛТ ӨӨРЧЛӨЛТ
1) 91.56-гийн (б)-гийн 2/-т "… зааварт заасан хэмжээнээс багагүй байна" гэснийг "… зааварт заасан хэмжээнээс ихгүй байна" гэж өөрчлөх:
2) 91.56-гийн (г)-г "Агаарын хөлгийн дарга талбай сонгож буусан тухайгаа
буулт үйлдсэнээсээ хойш 30 минутын дотор НХҮ-ний байгууллагад мэдэгдэнэ" гэж өөрчлөх;
буулт үйлдсэнээсээ хойш 30 минутын дотор НХҮ-ний байгууллагад мэдэгдэнэ" гэж өөрчлөх;
3) 91.66-ийн 1/, 2/ дахь заалтыг дараах байдлаар өөрчлөх:
1/ нөөц аэродром шаардлагагүй үед бүх онгоц нь буулт үйлдэхээр төлөвлөсөн аэродром дээр ирсний дараа уг аэродромоос дээш 500м (1500 фут)-ийн өндөрт хүлээх зоны нислэгийн хурдтайгаар 45 минут нисэх;
2/ 91.67-д заасан нөөц аэродром шаардлагатай үед бүх онгоц нь буулт үйлдэхээр төлөвлөсөн аэродромоос нөөц аэродром дээр ирсний дараа аэродромын түвшнээс дээш 500м (1500 фут)-ийн өндөрт хүлээх зоны нислэгийн хурдтайгаар 45 минут нисэх гэж;
4) 91.67-д дараах өөрчлөлтүүдийг оруулах:
1/ 91.67-гийн (а)-гийн 2/ дахь заалтыг "цаг агаарын урьдчилсан мэдээ нь буулт үйлдэхээр төлөвлөсөн аэродромд нисэн очихоор тооцоолсон хугацаанаас нэг цагийн өмнө ба хойно дор дурьдсан нөхцөлд тохирохгүй бол" гэж өөрчлөх;
2/ 91.67-гийн (а)-гийн 2/-ын (м)-ыг "алсын барааны харагдац 5км-ээс багагүй, эсхүл тухайн аэродромын алсын барааны харагдацын хязгаарлалтаас 2км-ээр их байх тохиолдлын аль ихийг нь сонгоно" гэж өөрчлөх;
3/ 91.67-гийн (б)-гийн 2/-ын (i)-bir "нарийвчлалтай (ILS) ойртолт, буултын хувьд үүлний доод суурийн өндөр 200м, эсхүл доошилж болох хамгийн бага өндөр +60м (200 фут)-ийн аль ихээр нь, алсын барааны харагдац ЗОООм, эсхүл аэродромын хязгаарлалт +1000 м-ийн аль ихээр нь хязгаарлалтыг баримтална" гэж өөрчлөх.
1) 121.18-ын (г)-г дараах байдлаар найруулж, (д), (e) хэсгийг нэмэх:
(г) Нисэх багийн гишүүд нь ажлын байрандаа, нислэгийн бүх үе шатанд
нислэгийн ажиллагааг хянах системийн стандарт үйл ажиллагааны журам,
хяналтын картын дагуу ажиллана;
нислэгийн ажиллагааг хянах системийн стандарт үйл ажиллагааны журам,
хяналтын картын дагуу ажиллана;
(д) Стандарт үйл ажиллагааны журам нь нисэх багийн үйл ажиллагаатай
холбоотой хяналтын картуудыг багтаасан байна;
холбоотой хяналтын картуудыг багтаасан байна;
(е) Стандарт үйл ажиллагааны журам нь нисэх багийн болон агаарын
хөлгийн үйлчлэгч нарын тус тусдаа болон хамтран гүйцэтгэх нислэгийн
яриаг багтаасан байна.
хөлгийн үйлчлэгч нарын тус тусдаа болон хамтран гүйцэтгэх нислэгийн
яриаг багтаасан байна.
2) "Б" Бүлэгт 121.24.1 дэх зүйлийг нэмэх:
121.24.1 Бодит хяналтын хэрэгслийн бичлэгийг тайлах, дүн шинжилгээ хийх
27000 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй онгоц ашиглаж буй Гэрчилгээ эзэмшигч нь нислэгийн бодит хяналтын хэрэгслийн бичлэгийг тайлж, дүн шинжилгээ хийх зорилго бүхий нислэгт хяналт тавих системтэй байна.
3) 121.43-ын Хүснэгт 2-т "V2+15 knots" гэснийг "V2+5knots (Ү2+10км/цаг)" гэж
өөрчилж, "V2+19 knots" гэсний дараа ^2+ Збкм/цаг) гэж нэмэх;
өөрчилж, "V2+19 knots" гэсний дараа ^2+ Збкм/цаг) гэж нэмэх;
4) 121.66-р зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөх;
121.66 Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)
Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж буй 15000 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, эсхүл нисэгчийн суудлаас гадна 30-аас дээш зорчигчийн суудалтай турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар ойртсоныг анхааруулах нэмэлт дохиололтой Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)-3ap тоноглогдсон байна.
5) Хавсралт A.9 - ийг дараах байдлаар өөрчлөх:
A.9. Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)
GPWS нь АНУ-ын Техникийн стандартын TSOC92-biH шаардлагыг хангасан, дараах тохиолдлуудад анхааруулах дохио өгөх чадвартай байна:
1/ өндөр алдалтын босоо хурд хэт их үед; 2/ газартай хэмжээнээс илүү хурдтай ойртох үед; 3/ хөөрөлт, хоёрдугаар тойрогт гарсны дараа хэмжээнээс хэтрэн өндөр алдах үед;
4/ дараах нөхцөлүүдээр агаарын хөлөг буултын конфигурацид ороогүй байхад аюулгүй өндөр хадгалагдаагүй бол: (i) дугуй бууж түгжээнд ороогүй; (ii) флапс буултын байрлалд буулгагдаагүй;
5/ ILS ойртолт, буултын үед глиссадаас тодорхой хэмжээгээр доогуур нисвэл.
ИНД-125 "Агаарын тээврийн үйл ажиллагаа-дунд онгоц" дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлт
1) 125.27-д "Багасгасан горимоор үйлдэх хөөрөлтийн минимум" гэснийг
"Хөөрөлтийн багасгасан хязгаарлалт" гэж өөрчлөх;
"Хөөрөлтийн багасгасан хязгаарлалт" гэж өөрчлөх;
2) 125.35-ын Хүснэгт 2-т "V2+15 knots" гэснийг "V2+5knots (Ү2+10км/цаг)" гэж
өөрчлөх, "V2+19 knots" гэсний дараа (V2+ З5км/цаг) гэж нэмэх;
өөрчлөх, "V2+19 knots" гэсний дараа (V2+ З5км/цаг) гэж нэмэх;
3) 125.61-р зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөх:
125.61 Газар ойртсоныг анхааруулах систем (GPWS)
(а) Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж байгаа, 2004 оны 1 дүгээр сарын 1-ний
өдрөөс хойш Нислэгт тэнцэх чадварын гэрчилгээ олгогдсон, 5700 кг-аас дээш
хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс дээш зорчигчийн суудалтай
бүх турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар ойртсоныг анхааруулах нэмэлт
дохиололтой GPWS-ээр тоноглогдсон байна.
өдрөөс хойш Нислэгт тэнцэх чадварын гэрчилгээ олгогдсон, 5700 кг-аас дээш
хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс дээш зорчигчийн суудалтай
бүх турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар ойртсоныг анхааруулах нэмэлт
дохиололтой GPWS-ээр тоноглогдсон байна.
(б) 2007 оны 1 дүгээр сарын 1-ний өдрөөс хойш, Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж
байгаа 5700 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс
дээш зорчигчийн суудалтай бүх турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар
ойртсоныг анхааруулах нэмэлт дохиололтой GPWS-ээр тоноглогдсон байна.
байгаа 5700 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс
дээш зорчигчийн суудалтай бүх турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар
ойртсоныг анхааруулах нэмэлт дохиололтой GPWS-ээр тоноглогдсон байна.
(в) 2007 оны 1 дүгээр сарын 1-ний өдрөөс хойш, Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж
байгаа 5700 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс
дээш зорчигчийн суудалтай бүх поршинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь GPWS-ээр
тоноглогдсон байна. GPWS нь энэ дүрмийн Хавсралт А.7-ийн 1/ ба 3/-т заасан
тохиолдолд анхааруулах дохиолол өгөх чадвартай байна.
байгаа 5700 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс
дээш зорчигчийн суудалтай бүх поршинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь GPWS-ээр
тоноглогдсон байна. GPWS нь энэ дүрмийн Хавсралт А.7-ийн 1/ ба 3/-т заасан
тохиолдолд анхааруулах дохиолол өгөх чадвартай байна.
4) Хавсралт A.7-r дараах байдлаар өөрчлөх:
A. 7. Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)
GPWS нь АНУ-ын Техникийн стандартын TSOC92-biH шаардлагыг хангасан, дараах тохиолдлуудад анхааруулах дохио өгөх чадвартай байна:
1/ өндөр алдалтын босоо хурд хэт их үед;
2/ газартай хэмжээнээс илүү хурдтай ойртох үед;
3/ хөөрөлт, хоёрдугаар тойрогт гарсны дараа хэмжээнээс хэтрэн өндөр алдах үед;
4/ дараах нөхцөлүүдээр агаарын хөлөг буултын конфигурацид ороогүй
байхад аюулгүй өндөр хадгалагдаагүй бол: (i) дугуй бууж түгжээнд ороогүй бо; (ii) флапс буултын байрлалд буулгагдаагүй бо;
5/ ILS ойртолт, буултын үед глиссадаас тодорхой хэмжээгээр доогуур нисвэл.
ИНД-135 "Агаарын тээврийн үйл ажиллагаа-бага оврын онгоц, нисдэг тэрэг"
дүрэмд opox өөрчлөлт
1) 135.37-гийн Хүснэгт 2-т "V2+15 knots" гэснийг "V2+5knots (V2+10kM/Ljar) гэж өөрчлөн, "V2+19 knots" гэсний дараа (У2+35км/цаг) гэж нэмж, 135.29-д "Багасгасан горимоор үйлдэх хөөрөлтийн минимум" гэснийг "Хөөрөлтийн багасгасан хязгаарлалт" гэж тус тус өөрчлөх;
ИНД-119 "Агаарын тээврийн үйл ажиллагаа-гэрчилгээжүүлэлт"
дүрэмд opox өөрчлөлт
1) 119.18-ын 3 дахь заалтыг "үнэмлэх, зэрэглэлийн дагуу үүрэг гүйцэтгэхээс татгалзсан тухай, шилжүүлсэн эрх, зөвшөөрлийн дагуу үүрэг гүйцэтгэх тухай мэдээллүүдийг тухайн өдрөөс хойш 1 жил хадгална" гэж өөрчлөн найруулах;
1) ИНД-61-ийн A Бүлэгт "Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага" гэсэн 61.19.1дэх зүйлийгнэмэх:
61.19.1 Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага
(а) Олон улсын нислэгт радио холбоо ашиглах шаардлагатай нисэгч бүр
радио холбооны харилцаанд ашиглагддаг хэлээр ярих болон ойлгох
чадвартай байна;
радио холбооны харилцаанд ашиглагддаг хэлээр ярих болон ойлгох
чадвартай байна;
(б) энэ зүйлийн (а)-д заасан нисэгч бүр Чикагогийн конвенцийн Хавсралт
1-д тогтоосон англи хэлний шаардлагыг бүрэн хангасан байна.
1-д тогтоосон англи хэлний шаардлагыг бүрэн хангасан байна.
2) 61.26-гийн 1/, 61.28-ын (а)-гийн 1/-д "20 нас" гэснийг "17 нас" гэж өөрчлөх,
3) 61.28-ын (а)-д дараах агуулгатай 9/ дэх заалт нэмэх:
9/ дараах yp чадвараа шалгах нисэгчид шалгуулсан байна:
(i) агаарын хөлгийг, түүний ашиглалтын хязгаарлалтын хүрээнд
ажиллуулах чадвар;
(ii) бүх жолоодлогыг жигд, нямбай гүйцэтгэх чадвар;
(iii) (iii) нөхцөл байдалд бодитой үнэлгээ өгч, зөв шийдвэр гаргах чадвар;
(iv) аэронавтикийн мэдлэгээ ашиглах чадвар;
4) 61.29-ийн (в)-д "...ашиг олох зорилгоор" гэснийг "ашиг олох зорилгоор биш бол" гэж өөрчлөх:
5) 61.30, 61.33-ын (a), 61.36 дахь заалтуудад "61.19" гэсний дараа "61.19.1" гэж нэмэх;
6) 61.31-д дараах агуулгатай (e) хэсгийг нэмэх:
е) дараах yp чадвараа шалгах нисэгчид шалгуулсан байна:
(i) агаарын хөлгийг, түүний ашиглалтын хязгаарлалтын хүрээнд ажиллуулах чадвар;
(ii) бүх жолоодлогыг жигд, нямбай гүйцэтгэх чадвар;
(iii) нөхцөл байдалд бодитой үнэлгээ өгч, зөв шийдвэр гаргах чадвар;
(iv) аэронавтикийн мэдлэгээ ашиглах чадвар;
7) 61.34-т дараах агуулгатай (ж) хэсгийг нэмэх:
ж) дараах yp чадвараа шалгах нисэгчид шалгуулсан байна:
(i) агаарын хөлгийг, тууний ашиглалтын хязгаарлалтын xyp^ ажиллуулах чадвар;
(/i) бух жолоодлогыг жигд, нямбай гүйцэтгэх чадвар;
(iii) нөхцөл байдалд бодитой унэлгээ өгч, зөв шийдвэр гар чадвар;
(iv) аэронавтикийн мэдлэгээ ашиглах чадвар;
(v) нисэх багийн харилцан ажиллагаа болон нисэх багийн гишу хөдөлмөрийн чадвараа алдах уеийн ажиллагаань/ талаа, мэдлэг, туунийг хэрэгжуулэх чадвар;
(vi) нисэх багийн бусад гишуудтэй харьцах чадвар.
ИНД-63 "Нисэгчээс бусад нисэх багийн гишуун болон агаарын хөлгийн диспетчерийг унэмлэхжуүлэх" дурэмд opox нэмэлт, өөрчлөлт
1) 63.26-д дараах агуулгатай (в) хэсгийг нэмэх:
63.26. (в) Нисэн хянагчийн унэмлэх эзэмшигч нь радио холбооны зэрэглэлтэй бол англи хэлээр ярих болон ойлгох чадвартай байна.
ИНД-65 "Нислэгийн хөдөлгөөний үйлчилгээний ажилтныг унэмлэхжүүлэх"
Дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлт
1) A Булэгт 65.10.1 "Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага" гэсэн дараах зуйлийг нэмэх:
65.10.1 Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага
(а) Нислэгийн удирдагч болон нислэгийн үйлчилгээний оператор нь
радио холбооны харилцаанд ашиглагддаг хэлээр ярих болон ойлгох
чадвартай байна;
радио холбооны харилцаанд ашиглагддаг хэлээр ярих болон ойлгох
чадвартай байна;
(б) энэ зуйлийн (а)-д заасан нислэгийн удирдагч, нислэгийн
үйлчилгээний оператор нь Чикагогийн конвенцийн Хавсралт 1-д тогтоосон
англи хэлний шаардлагыг бүрэн хангасан байна.
үйлчилгээний оператор нь Чикагогийн конвенцийн Хавсралт 1-д тогтоосон
англи хэлний шаардлагыг бүрэн хангасан байна.
2) 65.23-р зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөн найруулах: 65.23 Дадлага туршлагад тавигдах шаардлага
(а) Зэрэглэл эзэмшигч нь энэ дүрмийн дагуу олгогдсон зэрэглэлээрээ
тухайн ажлын байранд суулийн 28 хоногийн дотор 5-аас доошгүй цагийн
хугацаагаар гадны хяналтгүйгээр үүрэг гүйцэтгээгүй бол бие дааж ажиллах
чадвараа дахин шалгуулна;
тухайн ажлын байранд суулийн 28 хоногийн дотор 5-аас доошгүй цагийн
хугацаагаар гадны хяналтгүйгээр үүрэг гүйцэтгээгүй бол бие дааж ажиллах
чадвараа дахин шалгуулна;
(б) Зэрэглэл эзэмшигч нь энэ дүрмийн дагуу олгогдсон зэрэглэлээрээ
тухайн ажлын байранд сүүлийн 6 cap үүрэг гуйцэтгээгүй бол бие даан
ажиллахын өмнө 65.20-ын (а)-гийн 4/, 5/-ын шаардлагыг хангасан байна;
тухайн ажлын байранд сүүлийн 6 cap үүрэг гуйцэтгээгүй бол бие даан
ажиллахын өмнө 65.20-ын (а)-гийн 4/, 5/-ын шаардлагыг хангасан байна;
(в) Зэрэглэл эзэмшигч нь ИНД-172-ын дагуу гэрчилгээжсэн НХҮ-ний байгууллагын, эсхүл ИНД-141-ийн дагуу гэрчилгээжсэн сургалтын байгууллагын дадлагажуурт сард 8-аас доошгүй цагийн сургалтад хамрагдсан байна.
ИНД-67 "Иргэний нисэхийн эрүүл мэндийн стандарт, гэрчилгээ" дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлтүүд
1) 67.3.-T дараах дараах агуулгатай (г) хэсгийг нэмэх:
67.3 (г)ИНЕГ-ын эрүүл мэндийн хяналтын мэргэжилтэн болон ИНЕГ-аас томилогдсон эксперт эмч нар нь дараах шаардлагыг хангасан байна:
1/ мэргэжилээрээ 5-аас доошгүй жил ажилласан дадлага туршлагатай;
2/ нисэхийн анагаах ухааны чиглэлээр сургалтад хамрагдсан; 3/ эрүүл мэндийн гэрчилгээ эзэмшигчийн ажлын байрны орчин нөхцөлтэй танилцсан.
2) 67.6.(б )зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөн найруулах:
67.6. (б) 2-р ангиллын гэрчилгээг доорхи хугацаагаар олгоно:
67.6. (б) 2-р ангиллын гэрчилгээг доорхи хугацаагаар олгоно:
1/ гэрчилгээ олгох үед өргөдөл гаргагч 40 нас хүрээгүй бол 24
Сараас дээшгүй; 2/ 40 ба түүнээс дээш настай бол 12 capaac дээшгүй.
3) 67.6.-Д дараах дараах агуулгатай (e) хэсгийг нэмэх:
67.6 (e) Эрүүл мэндийн гэрчилгээний хүчинтэй хугацааг, өргөдөл гаргагчийн эрүүл мэндийн талаар эрүүл мэндийн хяналтын мэргэжилтний дүгнэлт гарсан өдрөөс эхэлж тооцно.
гэснийг "... зааварт заасан хэмжээнээс ихгүй байна" гэж өөрчлөх;
2) 91.56-гийн (г)-г "Агаарын хөлгийн дарга талбай сонгож буусан тухайгаа
буулт үйлдсэнээсээ хойш 30 минутын дотор НХҮ-ний байгууллагад
мэдэгдэнэ" гэж өөрчлөх;
буулт үйлдсэнээсээ хойш 30 минутын дотор НХҮ-ний байгууллагад
мэдэгдэнэ" гэж өөрчлөх;
3) 91.66-ийн 1/, 2/дахь заалтыг дараах байдлаар өөрчлөх:
1/ нөөц аэродром шаардлагагүй үед бүх онгоц нь буулт үйлдэхээр төлөвлөсөн аэродром дээр ирсний дараа уг аэродромоос дээш 500м (1500 фут)-ийн өндөрт хүлээх зоны нислэгийн хурдтайгаар 45 минут нисэх;
2/ 91.67-д заасан нөөц аэродром шаардлагатай үед бүх онгоц нь буулт үйлдэхээр төлөвлөсөн аэродромоос нөөц аэродром дээр ирсний дараа аэродромын түвшнээс дээш 500м (1500 фут)-ийн өндөрт хүлээх зоны нислэгийн хурдтайгаар 45 минут нисэх гэж;
4) 91.67-д дараах өөрчлөлтүүдийг оруулах:
1/ 91.67-гийн (а)-гийн 2/ дахь заалтыг "цаг агаарын урьдчилсан мэдээ нь буулт үйлдэхээр төлөвлөсөн аэродромд нисэн очихоор тооцоолсон хугацаанаас нэг цагийн өмнө ба хойно дор дурьдсан нөхцөлд тохирохгүй бол" гэж өөрчлөх;
2/ 91.67-гийн (а)-гийн 2/-ын (ii)-bir "алсын барааны харагдац 5км-ээс багагүй, эсхүл тухайн аэродромын алсын барааны харагдацын хязгаарлалтаас 2км-ээр их байх тохиолдлын аль ихийг нь сонгоно" гэж өөрчлөх;
3/ 91.67-гийн (б)-гийн 2/-ын (i)-bir "нарийвчлалтай (ILS) ойртолт, буултын хувьд үүлний доод суурийн өндөр 200м, эсхүл доошилж болох хамгийн бага өндөр +60м (200 фут)-ийн аль ихээр нь, алсын барааны харагдац ЗОООм, эсхүл аэродромын хязгаарлалт +1000 м-ийн аль ихээр нь хязгаарлалтыг баримтална" гэж өөрчлөх.
1) 121.18-ын (г)-г дараах байдлаар найруулж, (д), (e) хэсгийг нэмэх:
(г) Нисэх багийн гишүүд нь ажлын байрандаа, нислэгийн бүх үе шатанд
нислэгийн ажиллагааг хянах системийн стандарт үйл ажиллагааны журам,
хяналтын картын дагуу ажиллана;
нислэгийн ажиллагааг хянах системийн стандарт үйл ажиллагааны журам,
хяналтын картын дагуу ажиллана;
(д) Стандарт үйл ажиллагааны журам нь нисэх багийн үйл ажиллагаатай
холбоотой хяналтын картуудыг багтаасан байна;
холбоотой хяналтын картуудыг багтаасан байна;
(е) Стандарт үйл ажиллагааны журам нь нисэх багийн болон агаарын
хөлгийн үйлчлэгч нарын тус тусдаа болон хамтран гүйцэтгэх нислэгийн
яриаг багтаасан байна.
хөлгийн үйлчлэгч нарын тус тусдаа болон хамтран гүйцэтгэх нислэгийн
яриаг багтаасан байна.
2) "Б"Бүлэгт121.24.1дэх зүйлийг нэмэх:
121.24.1 Бодит хяналтын хэрэгслийн бичлэгийг тайлах, дун шинжилгээ хийх
27000 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй онгоц ашиглаж буй Гэрчилгээ эзэмшигч нь нислэгийн бодит хяналтын хэрэгслийн бичлэгийг тайлж, дүн шинжилгээ хийх зорилго бүхий нислэгт хяналт тавих системтэй байна.
3) 121.43-ын Хүснэгт 2-т "V2+15 knots" гэснийг "V2+5knots (Ү2+10км/цаг)" гэж
өөрчилж, "V2+19 knots" гэсний дараа fV2+ Збкм/цаг^) гэж нэмэх;
өөрчилж, "V2+19 knots" гэсний дараа fV2+ Збкм/цаг^) гэж нэмэх;
4) 121.66-p зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөх:
121.66 Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)
Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж буй 15000 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, эсхүл нисэгчийн суудлаас гадна 30-аас дээш зорчигчийн суудалтай турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар ойртсоныг анхааруулах нэмэлт дохиололтой Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)-33p тоноглогдсон байна.
5) Хавсралт A.9 - ийг дараах байдлаар өөрчлөх:
A.9. Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)
GPWS нь АНУ-ын Техникийн стандартын TSOC92-biH шаардлагыг хангасан, дараах тохиолдлуудад анхааруулах дохио өгөх чадвартай байна:
1/ өндөр алдалтын босоо хурд хэт их үед; 2/ газартай хэмжээнээс илүү хурдтай ойртох үед; 3/ хөөрөлт, хоёрдугаар тойрогт гарсны дараа хэмжээнээс хэтрэн өндөр алдах үед;
4/ дараах нөхцөлүүдээр агаарын хөлөг буултын конфигурацид ороогүй байхад аюулгүй өндөр хадгалагдаагүй бол: (i) дугуй бууж түгжээнд ороогүй; (ii) флапс буултын байрлалд буулгагдаагүй;
5/ ILS ойртолт, буултын үед глиссадаас тодорхой хэмжээгээр доогуур нисвэл.
ИНД-125"Агаарын тээврийн үйл ажиллагаа дунд онгоц" дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлт
1) 125.27-д "Багасгасан горимоор үйлдэх хөөрөлтийн минимум" гэснийг
"Хөөрөлтийн багасгасан хязгаарлалт" гэж өөрчлөх;
"Хөөрөлтийн багасгасан хязгаарлалт" гэж өөрчлөх;
2) 125.35-ын Хүснэгт 2-т "V2+15 knots" гэснийг "V2+5knots (Ү2+10км/цаг)" гэж
өөрчлөх/Ү2+19кпо1з"гэснийдараа(^+35км/цаг)гэжнэмэх;
өөрчлөх/Ү2+19кпо1з"гэснийдараа(^+35км/цаг)гэжнэмэх;
3) 125.61-р зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөх:
125.61 raзap oйpmcoныг aнxaapyyлax cucmeм (GPWS)
(а) Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж байгаа, 2004 оны 1 дүгээр сарын 1-ний
өдрөөс хойш Нислэгт тэнцэх чадварын гэрчилгээ олгогдсон, 5700 кг-аас дээш
хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс дээш зорчигчийн суудалтай
бүх турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар ойртсоныг анхааруулах нэмэлт
дохиололтой GPWS-ээр тоноглогдсон байна.
өдрөөс хойш Нислэгт тэнцэх чадварын гэрчилгээ олгогдсон, 5700 кг-аас дээш
хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс дээш зорчигчийн суудалтай
бүх турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар ойртсоныг анхааруулах нэмэлт
дохиололтой GPWS-ээр тоноглогдсон байна.
(б) 2007 оны 1 дүгээр сарын 1-ний өдрөөс хойш, Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж
байгаа 5700 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс
дээш зорчигчийн суудалтай бүх турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар
ойртсоныг анхааруулах нэмэлт дохиололтой GPWS-ээр тоноглогдсон байна.
байгаа 5700 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс
дээш зорчигчийн суудалтай бүх турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар
ойртсоныг анхааруулах нэмэлт дохиололтой GPWS-ээр тоноглогдсон байна.
(в) 2007 оны 1 дүгээр сарын 1-ний өдрөөс хойш, Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж
байгаа 5700 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс
дээш зорчигчийн суудалтай бүх поршинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь GPWS-ээр
тоноглогдсон байна. GPWS нь энэ дүрмийн Хавсралт А.7-ийн 1/ ба 3/-т заасан
тохиолдолд анхааруулах дохиолол өгөх чадвартай байна.
байгаа 5700 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс
дээш зорчигчийн суудалтай бүх поршинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь GPWS-ээр
тоноглогдсон байна. GPWS нь энэ дүрмийн Хавсралт А.7-ийн 1/ ба 3/-т заасан
тохиолдолд анхааруулах дохиолол өгөх чадвартай байна.
4) Хавсралт A.7-r дараах байдлаар өөрчлөх:
A. 7. Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)
GPWS нь АНУ-ын Техникийн стандартын TSOC92-biH шаардлагыг хангасан, дараах тохиолдлуудад анхааруулах дохио өгөх чадвартай байна:
1/ өндөр алдалтын босоо хурд хэт их үед;
2/ газартай хэмжээнээс илүү хурдтай ойртох үед;
3/ хөөрөлт, хоёрдугаар тойрогт гарсны дараа хэмжээнээс хэтрэн өндөр
алдах үед; 4/ дараах нөхцөлүүдээр агаарын хөлөг буултын конфигурацид ороогүй
байхад аюулгүй өндөр хадгалагдаагүй бол: (i) дугуй бууж түгжээнд ороогүй бо; (ii) флапс буултын байрлалд буулгагдаагүй бо; 5/ ILS ойртолт, буултын үед глиссадаас тодорхой хэмжээгээр доогуур нисвэл.
ИНД-135 "Агаарын тээврийн үйл ажиллагаа-бага оврын онгоц, нисдэг тэрэг"
дүрэмд opox өөрчлөлт
1) 135.37-гийн Хүснэгт 2-т "V2+15 knots" гэснийг "V2+5knots (V2+10kM/Ljar) гэж өөрчлөн, "V2+19 knots" гэсний дараа (У2+35км/цаг) гэж нэмж, 135.29-д "Багасгасан горимоор үйлдэх хөөрөлтийн минимум" гэснийг "Хөөрөлтийн багасгасан хязгаарлалт" гэж тус тус өөрчлөх;
ИНД-119 "Агаарын тээврийн үйл ажиллагаа-гэрчилгээжүүлэлт"
дүрэмд opox өөрчлөлт
1) 119.18-ын 3 дахь заалтыг "үнэмлэх, зэрэглэлийн дагуу үүрэг гүйцэтгэхээс татгалзсан тухай, шилжүүлсэн эрх, зөвшөөрлийн дагуу үүрэг гүйцэтгэх тухай мэдээллүүдийг тухайн өдрөөс хойш 1 жил хадгална" гэж өөрчлөн найруулах;
1) ИНД-61-ийн A Бүлэгт "Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага" гэсэн
61.19.1дэх зүйлийг нэмэх:
61.19.1дэх зүйлийг нэмэх:
61.19.1Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага
(а) Олон улсын нислэгт радио холбоо ашиглах шаардлагатай нисэгч бүр
радио холбооны харилцаанд ашиглагддаг хэлээр ярих болон ойлгох
чадвартай байна;
радио холбооны харилцаанд ашиглагддаг хэлээр ярих болон ойлгох
чадвартай байна;
(б) энэ зүйлийн (а)-д заасан нисэгч бүр Чикагогийн конвенцийн Хавсралт
1-д тогтоосон англи хэлний шаардлагыг бүрэн хангасан байна.
1-д тогтоосон англи хэлний шаардлагыг бүрэн хангасан байна.
2) 61.26-гийн 1/, 61.28-ын (а)-гийн 1/-д "20 нас" гэснийг "17 нас" гэж өөрчлөх,
3) 61.28-ын (а)-д дараах агуулгатай 9/ дэх заалт нэмэх:
9/ дараах yp чадвараа шалгах нисэгчид шалгуулсан байна:
(i) агаарын хөлгийг, түүний ашиглалтын хязгаарлалтын хүрээнд
ажиллуулах чадвар;
(ii) бүх жолоодлогыг жигд, нямбай гүйцэтгэх чадвар; (iii) нөхцөл байдалд бодитой үнэлгээ өгч, зөв шийдвэр гаргах
чадвар; (iv) аэронавтикийн мэдлэгээ ашиглах чадвар;
4) 61.29-ийн (в)-д "...ашиг олох зорилгоор" гэснийг "ашиг олох зорилгоор
биш бол" гэж өөрчлөх:
биш бол" гэж өөрчлөх:
5) 61.30, 61.33-ын (a), 61.36 дахь заалтуудад "61.19" гэсний дараа "61.19.1"
гэж нэмэх;
гэж нэмэх;
6) 61.31-д дараах агуулгатай (e) хэсгийг нэмэх:
е) дараах yp чадвараа шалгах нисэгчид шалгуулсан байна:
(i) агаарын хөлгийг, түүний ашиглалтын хязгаарлалтын хүрээнд
ажиллуулах чадвар;
(ii) бүх жолоодлогыг жигд, нямбай гүйцэтгэх чадвар; (iii) нөхцөл байдалд бодитой үнэлгээ өгч, зөв шийдвэр гаргах
чадвар; (iv) аэронавтикийн мэдлэгээ ашиглах чадвар;
7) 61.34-т дараах агуулгата й(ж) хэсгийгнэмэх:
ж) дараах yp чадвараа шалгах нисэгчид шалгуулсан байна:
(i) агаарын хөлгийг, түүний ашиглалтын хязгаарлалтын хүрээнд
ажиллуулах чадвар;
(ii) бүх жолоодлогыг жигд, нямбай гүйцэтгэх чадвар; (iii) нөхцөл байдалд бодитой үнэлгээ өгч, зөв шийдвэр гаргах
чадвар; (iv) аэронавтикийн мэдлэгээ ашиглах чадвар;
(v) нисэх багийн харилцан ажиллагаа болон нисэх багийн гишүүн хөдөлмөрийн чадвараа алдах үеийн ажиллагааны талаарх мэдлэг, түүнийг хэрэгжүүлэх чадвар;
(vi) нисэх багийн бусад гишүүдтэй харьцах чадвар.
ИНД-63 "Нисэгчээс бусад нисэх багийн гишүүн болон агаарын хөлгийн диспетчерийг үнэмлэхжүүлэх" дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлт
1) 63.26-д дараах агуулгатай (в )хэсгийг нэмэх:
63.26. (в) Нисэн хянагчийн үнэмлэх эзэмшигч нь радио холбооны зэрэглэлтэй бол англи хэлээр ярих болон ойлгох чадвартай байна.
ИНД-65 "Нислэгийн хөдөлгөөний үйлчилгээний ажилтныг үнэмлэхжүүлэх"
дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлт
1) A Бүлэгт 65.10.1 "Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага" гэсэн дараах зүйлийг нэмэх:
65.10.1 Англихэлниймэдлэгттавигдахшаардлага
(а) Нислэгийн удирдагч болон нислэгийн үйлчилгээний оператор нь
радиохолбооны харилцаанд ашиглагддаг хэлээр ярих болон ойлгох
чадвартай байна;
радиохолбооны харилцаанд ашиглагддаг хэлээр ярих болон ойлгох
чадвартай байна;
(б) энэ зүйлийн (а)-д заасан нислэгийн удирдагч, нислэгийн
үйлчилгээний оператор нь Чикагогийн конвенцийн Хавсралт 1-д тогтоосон
англи хэлний шаардлагыг бүрэн хангасан байна.
үйлчилгээний оператор нь Чикагогийн конвенцийн Хавсралт 1-д тогтоосон
англи хэлний шаардлагыг бүрэн хангасан байна.
2) 65.23-р зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөн найруулах: ~ 65.23 Дадлага туршлагад тавигдах шаардлага
(а) Зэрэглэл эзэмшигч нь энэ дүрмийн дагуу олгогдсон зэрэглэлээрээ
тухайн ажлын байранд сүүлийн 28 хоногийн дотор 5-аас доошгүй цагийн
хугацаагаар гадны хяналтгүйгээр үүрэг гүйцэтгээгүй бол бие дааж ажиллах
чадвараа дахин шалгуулна;
тухайн ажлын байранд сүүлийн 28 хоногийн дотор 5-аас доошгүй цагийн
хугацаагаар гадны хяналтгүйгээр үүрэг гүйцэтгээгүй бол бие дааж ажиллах
чадвараа дахин шалгуулна;
(б) Зэрэглэл эзэмшигч нь энэ дүрмийн дагуу олгогдсон зэрэглэлээрэз
тухайн ажлын байранд сүүлийн 6 cap үүрэг гүйцэтгээгүй бол бие даан
ажиллахын өмнө 65.20-ын (а)-гийн 4/, 5/-ын шаардлагыг хангасан байна;
тухайн ажлын байранд сүүлийн 6 cap үүрэг гүйцэтгээгүй бол бие даан
ажиллахын өмнө 65.20-ын (а)-гийн 4/, 5/-ын шаардлагыг хангасан байна;
(в) Зэрэглэл эзэмшигч нь ИНД-172-ын дагуу гэрчилгээжсэн НХҮ-ний байгууллагын, эсхүл ИНД-141-ийн дагуу гэрчилгээжсэн сургалтын байгууллагын дадлагажуурт сард 8-аас доошгүй цагийн сургалтад хамрагдсан байна.
ИНД-67 "Иргэний нисэхийн эрүүл мэндийн стандарт, гэрчилгээ" дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлтүүд
1) 67.3.-T дараах дараах агуулгатай (г) хэсгийг нэмэх:
67.3 (г)ИНЕГ-ын эрүүл мэндийн хяналтын мэргэжилтэн болон ИНЕГ-аас томилогдсон эксперт эмч нар нь дараах шаардлагыг хангасан байна:
1/ мэргэжлээрээ 5-аас доошгүй жил ажилласан дадлага туршлагатай;
2/ нисэхийн анагаах ухааны чиглэлээр сургалтад хамрагдсан;
3/ эрүүл мэндийн гэрчилгээ эзэмшигчийн ажлын байрны орчин нөхцөлтэй танилцсан.
2) 67.6. (б) зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөн найруулах:
67.6. (б) 2-р ангиллын гэрчилгээг доорхи хугацаагаар олгоно:
67.6. (б) 2-р ангиллын гэрчилгээг доорхи хугацаагаар олгоно:
1/ гэрчилгээ олгох үед өргөдөл гаргагч 40 нас хүрээгүй бол 24 сараас дээшгүй;
2/ 40 ба түүнээс дээш настай бол 12 capaac дээшгүй.
3) 67.6,-д дараах дараах агуулгатай (e) хэсгийг нэмэх:
67.6 (e) Эрүүл мэндийн гэрчилгээний хүчинтэй хугацааг, өргөдөл гаргагчийн эрүүл мэндийн талаар эрүүл мэндийн хяналтын мэргэжилтний дүгнэлт гарсан өдрөөс эхэлж тооцно.
Текст томруулах
A
A
A