A

A

A

Бүлэг: 1979
Зам, тээвэр, аялал жуучлалын сайдын
2005 оны 144 дүгээр тушаалын 1 дүгээр хавсралт
 
 
ИНД-91 "НИСЛЭГИЙН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНЫ ЕРӨНХИЙ ДҮРЭМ"-Д
ОРОХ НЭМЭЛТ ӨӨРЧЛӨЛТ
1)         91.56-гийн (б)-гийн 2/-т "… зааварт заасан хэмжээнээс багагүй байна" гэснийг "… зааварт заасан хэмжээнээс ихгүй байна" гэж өөрчлөх:
2)                                    91.56-гийн (г)-г "Агаарын хөлгийн дарга талбай сонгож буусан тухайгаа
буулт үйлдсэнээсээ   хойш   30   минутын   дотор   НХҮ-ний   байгууллагад мэдэгдэнэ" гэж өөрчлөх;
3)                                    91.66-ийн 1/, 2/ дахь заалтыг дараах байдлаар өөрчлөх:
1/ нөөц аэродром шаардлагагүй үед бүх онгоц нь буулт үйлдэхээр төлөвлөсөн аэродром дээр ирсний дараа уг аэродромоос дээш 500м (1500 фут)-ийн өндөрт хүлээх зоны нислэгийн хурдтайгаар 45 минут нисэх;
2/ 91.67-д заасан нөөц аэродром шаардлагатай үед бүх онгоц нь буулт үйлдэхээр төлөвлөсөн аэродромоос нөөц аэродром дээр ирсний дараа аэродромын түвшнээс дээш 500м (1500 фут)-ийн өндөрт хүлээх зоны нислэгийн хурдтайгаар 45 минут нисэх гэж;
4)         91.67-д дараах өөрчлөлтүүдийг оруулах:
1/ 91.67-гийн (а)-гийн 2/ дахь заалтыг "цаг агаарын урьдчилсан мэдээ нь буулт үйлдэхээр төлөвлөсөн аэродромд нисэн очихоор тооцоолсон хугацаанаас нэг цагийн өмнө ба хойно дор дурьдсан нөхцөлд тохирохгүй бол" гэж өөрчлөх;
2/ 91.67-гийн (а)-гийн 2/-ын (м)-ыг "алсын барааны харагдац 5км-ээс багагүй, эсхүл тухайн аэродромын алсын барааны харагдацын хязгаарлалтаас 2км-ээр их байх тохиолдлын аль ихийг нь сонгоно" гэж өөрчлөх;
3/   91.67-гийн (б)-гийн 2/-ын (i)-bir "нарийвчлалтай (ILS) ойртолт, буултын хувьд үүлний доод суурийн өндөр 200м, эсхүл доошилж болох хамгийн бага өндөр +60м (200 фут)-ийн аль ихээр нь, алсын барааны харагдац ЗОООм,   эсхүл   аэродромын   хязгаарлалт   +1000   м-ийн   аль   ихээр   нь хязгаарлалтыг баримтална" гэж өөрчлөх.
1)         121.18-ын (г)-г дараах байдлаар найруулж, (д), (e) хэсгийг нэмэх:
(г)         Нисэх багийн гишүүд нь ажлын байрандаа, нислэгийн бүх үе шатанд
нислэгийн ажиллагааг хянах системийн стандарт үйл ажиллагааны журам,
хяналтын картын дагуу ажиллана;
(д)        Стандарт үйл ажиллагааны журам нь нисэх багийн үйл ажиллагаатай
холбоотой хяналтын картуудыг багтаасан байна;
(е)        Стандарт үйл ажиллагааны журам нь нисэх багийн болон агаарын
хөлгийн үйлчлэгч нарын тус тусдаа болон хамтран гүйцэтгэх нислэгийн
яриаг багтаасан байна.
2)         "Б" Бүлэгт 121.24.1 дэх зүйлийг нэмэх:
121.24.1 Бодит хяналтын хэрэгслийн бичлэгийг тайлах, дүн   шинжилгээ хийх
27000 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй онгоц ашиглаж буй Гэрчилгээ эзэмшигч нь нислэгийн бодит хяналтын хэрэгслийн бичлэгийг тайлж, дүн шинжилгээ хийх зорилго бүхий нислэгт хяналт тавих системтэй байна.
3)                                   121.43-ын Хүснэгт 2-т "V2+15 knots" гэснийг "V2+5knots (Ү2+10км/цаг)" гэж
өөрчилж, "V2+19 knots" гэсний дараа ^2+ Збкм/цаг) гэж нэмэх;
4)                 121.66-р зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөх;
121.66 Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)
Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж буй 15000 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, эсхүл нисэгчийн суудлаас гадна 30-аас дээш зорчигчийн суудалтай турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар ойртсоныг анхааруулах нэмэлт дохиололтой Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)-3ap тоноглогдсон байна.
5)         Хавсралт A.9 - ийг дараах байдлаар өөрчлөх:
A.9. Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)
GPWS нь АНУ-ын Техникийн стандартын TSOC92-biH шаардлагыг хангасан, дараах тохиолдлуудад анхааруулах дохио өгөх чадвартай байна:
1/       өндөр алдалтын босоо хурд хэт их үед; 2/       газартай хэмжээнээс илүү хурдтай ойртох үед; 3/       хөөрөлт, хоёрдугаар тойрогт гарсны дараа хэмжээнээс хэтрэн өндөр алдах үед;
4/       дараах нөхцөлүүдээр агаарын хөлөг буултын конфигурацид ороогүй байхад аюулгүй өндөр хадгалагдаагүй бол: (i) дугуй бууж түгжээнд ороогүй; (ii) флапс буултын байрлалд буулгагдаагүй;
5/       ILS ойртолт, буултын үед глиссадаас тодорхой хэмжээгээр доогуур нисвэл.
ИНД-125 "Агаарын тээврийн үйл ажиллагаа-дунд онгоц" дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлт
1)                                     125.27-д   "Багасгасан   горимоор   үйлдэх   хөөрөлтийн   минимум"   гэснийг
"Хөөрөлтийн багасгасан хязгаарлалт" гэж өөрчлөх;
2)                                     125.35-ын Хүснэгт 2-т "V2+15 knots" гэснийг "V2+5knots (Ү2+10км/цаг)" гэж
өөрчлөх, "V2+19 knots" гэсний дараа (V2+ З5км/цаг) гэж нэмэх;
3)                                     125.61-р зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөх:
125.61   Газар ойртсоныг анхааруулах систем (GPWS)
(а)    Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж байгаа, 2004 оны  1  дүгээр сарын  1-ний
өдрөөс хойш Нислэгт тэнцэх чадварын гэрчилгээ олгогдсон, 5700 кг-аас дээш
хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс дээш зорчигчийн суудалтай
бүх турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар ойртсоныг анхааруулах нэмэлт
дохиололтой GPWS-ээр тоноглогдсон байна.
(б)   2007 оны 1 дүгээр сарын 1-ний өдрөөс хойш, Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж
байгаа 5700 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс
дээш зорчигчийн суудалтай бүх турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар
ойртсоныг анхааруулах нэмэлт дохиололтой GPWS-ээр тоноглогдсон байна.
(в)   2007 оны 1 дүгээр сарын 1-ний өдрөөс хойш, Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж
байгаа 5700 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс
дээш зорчигчийн суудалтай бүх поршинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь GPWS-ээр
тоноглогдсон байна. GPWS нь энэ дүрмийн Хавсралт А.7-ийн 1/ ба 3/-т заасан
тохиолдолд анхааруулах дохиолол өгөх чадвартай байна.
4)         Хавсралт A.7-r дараах байдлаар өөрчлөх:
A. 7.    Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)
GPWS нь АНУ-ын Техникийн стандартын TSOC92-biH шаардлагыг хангасан, дараах тохиолдлуудад анхааруулах дохио өгөх чадвартай байна:
1/       өндөр алдалтын босоо хурд хэт их үед;
2/       газартай хэмжээнээс илүү хурдтай ойртох үед;
3/       хөөрөлт, хоёрдугаар тойрогт гарсны дараа хэмжээнээс хэтрэн өндөр алдах үед;
4/       дараах нөхцөлүүдээр агаарын хөлөг буултын конфигурацид ороогүй
байхад аюулгүй өндөр хадгалагдаагүй бол: (i) дугуй бууж түгжээнд ороогүй бо; (ii) флапс буултын байрлалд буулгагдаагүй бо;
5/        ILS ойртолт, буултын үед глиссадаас тодорхой хэмжээгээр доогуур нисвэл.
 
ИНД-135 "Агаарын тээврийн үйл ажиллагаа-бага оврын онгоц, нисдэг тэрэг"
дүрэмд opox өөрчлөлт
1) 135.37-гийн Хүснэгт 2-т "V2+15 knots" гэснийг "V2+5knots (V2+10kM/Ljar) гэж өөрчлөн, "V2+19 knots" гэсний дараа (У2+35км/цаг) гэж нэмж, 135.29-д "Багасгасан горимоор үйлдэх хөөрөлтийн минимум" гэснийг "Хөөрөлтийн багасгасан хязгаарлалт" гэж тус тус өөрчлөх;
ИНД-119 "Агаарын тээврийн үйл ажиллагаа-гэрчилгээжүүлэлт"
дүрэмд opox өөрчлөлт
1) 119.18-ын 3 дахь заалтыг "үнэмлэх, зэрэглэлийн дагуу үүрэг гүйцэтгэхээс татгалзсан тухай, шилжүүлсэн эрх, зөвшөөрлийн дагуу үүрэг гүйцэтгэх тухай мэдээллүүдийг тухайн өдрөөс хойш 1 жил хадгална" гэж өөрчлөн найруулах;
1)        ИНД-61-ийн A Бүлэгт "Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага" гэсэн 61.19.1дэх зүйлийгнэмэх:
61.19.1 Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага
(а)        Олон улсын нислэгт радио холбоо ашиглах шаардлагатай нисэгч бүр
радио холбооны харилцаанд ашиглагддаг хэлээр ярих болон ойлгох
чадвартай байна;
(б)        энэ зүйлийн (а)-д заасан нисэгч бүр Чикагогийн конвенцийн Хавсралт
1-д тогтоосон англи хэлний шаардлагыг бүрэн хангасан байна.
2)                                    61.26-гийн 1/, 61.28-ын (а)-гийн 1/-д "20 нас" гэснийг "17 нас" гэж өөрчлөх,
3)                                    61.28-ын (а)-д дараах агуулгатай 9/ дэх заалт нэмэх:
9/       дараах yp чадвараа шалгах нисэгчид шалгуулсан байна:
(i)        агаарын хөлгийг, түүний ашиглалтын хязгаарлалтын хүрээнд
ажиллуулах чадвар;
(ii)               бүх жолоодлогыг жигд, нямбай гүйцэтгэх чадвар;
(iii)              (iii)      нөхцөл  байдалд  бодитой  үнэлгээ  өгч,  зөв  шийдвэр  гаргах чадвар;
 (iv)      аэронавтикийн мэдлэгээ ашиглах чадвар;
4)                                    61.29-ийн  (в)-д "...ашиг олох зорилгоор" гэснийг    "ашиг олох зорилгоор биш бол" гэж өөрчлөх:
5)                                    61.30, 61.33-ын (a), 61.36 дахь заалтуудад "61.19" гэсний дараа "61.19.1" гэж нэмэх;
6)                                    61.31-д дараах агуулгатай (e) хэсгийг нэмэх:
е)         дараах yp чадвараа шалгах нисэгчид шалгуулсан байна:
(i)        агаарын хөлгийг, түүний ашиглалтын хязгаарлалтын хүрээнд ажиллуулах чадвар;
(ii)       бүх жолоодлогыг жигд, нямбай гүйцэтгэх чадвар;
 (iii)      нөхцөл   байдалд  бодитой  үнэлгээ  өгч,   зөв   шийдвэр   гаргах чадвар;
(iv)      аэронавтикийн мэдлэгээ ашиглах чадвар;
7)         61.34-т дараах агуулгатай (ж) хэсгийг нэмэх:
ж)         дараах yp чадвараа шалгах нисэгчид шалгуулсан байна:
(i)       агаарын хөлгийг, тууний ашиглалтын хязгаарлалтын xyp^ ажиллуулах чадвар;
(/i)      бух жолоодлогыг жигд, нямбай гүйцэтгэх чадвар;
(iii)      нөхцөл байдалд бодитой  унэлгээ  өгч,  зөв  шийдвэр гар чадвар;
 (iv)     аэронавтикийн мэдлэгээ ашиглах чадвар;
(v) нисэх багийн харилцан ажиллагаа болон нисэх багийн гишу хөдөлмөрийн чадвараа алдах уеийн ажиллагаань/ талаа, мэдлэг, туунийг хэрэгжуулэх чадвар;
(vi)      нисэх багийн бусад гишуудтэй харьцах чадвар.
ИНД-63 "Нисэгчээс бусад нисэх багийн гишуун болон агаарын хөлгийн диспетчерийг унэмлэхжуүлэх" дурэмд opox нэмэлт, өөрчлөлт
1)       63.26-д дараах агуулгатай (в) хэсгийг нэмэх:
63.26. (в)      Нисэн    хянагчийн    унэмлэх    эзэмшигч    нь    радио холбооны зэрэглэлтэй бол англи хэлээр ярих болон ойлгох чадвартай байна.
ИНД-65 "Нислэгийн хөдөлгөөний үйлчилгээний ажилтныг унэмлэхжүүлэх"
Дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлт
1)       A Булэгт 65.10.1 "Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага" гэсэн дараах зуйлийг нэмэх:
65.10.1 Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага
(а)       Нислэгийн  удирдагч  болон  нислэгийн  үйлчилгээний  оператор нь
радио холбооны   харилцаанд   ашиглагддаг   хэлээр   ярих   болон   ойлгох
чадвартай байна;
(б)       энэ     зуйлийн     (а)-д    заасан     нислэгийн     удирдагч,     нислэгийн
үйлчилгээний оператор нь Чикагогийн конвенцийн Хавсралт 1-д тогтоосон
англи хэлний шаардлагыг бүрэн хангасан байна.
2)       65.23-р зүйлийг дараах  байдлаар өөрчлөн найруулах: 65.23 Дадлага туршлагад тавигдах шаардлага
(а)        Зэрэглэл эзэмшигч нь энэ дүрмийн дагуу олгогдсон зэрэглэлээрээ
тухайн ажлын байранд суулийн 28 хоногийн дотор 5-аас доошгүй цагийн
хугацаагаар гадны хяналтгүйгээр үүрэг гүйцэтгээгүй бол бие дааж ажиллах
чадвараа дахин шалгуулна;
(б)        Зэрэглэл эзэмшигч нь энэ дүрмийн дагуу олгогдсон зэрэглэлээрээ
тухайн ажлын байранд сүүлийн 6 cap үүрэг гуйцэтгээгүй бол бие даан
ажиллахын өмнө 65.20-ын (а)-гийн 4/, 5/-ын шаардлагыг хангасан байна;
(в) Зэрэглэл эзэмшигч нь ИНД-172-ын дагуу гэрчилгээжсэн НХҮ-ний байгууллагын, эсхүл ИНД-141-ийн дагуу гэрчилгээжсэн сургалтын байгууллагын дадлагажуурт сард 8-аас доошгүй цагийн сургалтад хамрагдсан байна.
ИНД-67 "Иргэний нисэхийн эрүүл мэндийн стандарт, гэрчилгээ" дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлтүүд
1)         67.3.-T дараах дараах агуулгатай (г) хэсгийг нэмэх:
67.3 (г)ИНЕГ-ын эрүүл мэндийн хяналтын мэргэжилтэн болон ИНЕГ-аас томилогдсон эксперт эмч нар нь дараах шаардлагыг хангасан байна:
1/        мэргэжилээрээ 5-аас доошгүй жил ажилласан дадлага туршлагатай;
2/        нисэхийн анагаах ухааны чиглэлээр сургалтад хамрагдсан; 3/       эрүүл мэндийн гэрчилгээ эзэмшигчийн ажлын байрны орчин нөхцөлтэй танилцсан.
2)         67.6.(б )зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөн найруулах:
67.6. (б) 2-р ангиллын гэрчилгээг доорхи хугацаагаар олгоно:
1/        гэрчилгээ олгох үед өргөдөл гаргагч 40 нас хүрээгүй бол 24
Сараас дээшгүй; 2/       40 ба түүнээс дээш настай бол 12 capaac дээшгүй.
3)         67.6.-Д дараах дараах агуулгатай (e) хэсгийг нэмэх:
67.6 (e) Эрүүл мэндийн гэрчилгээний хүчинтэй хугацааг, өргөдөл гаргагчийн эрүүл мэндийн талаар эрүүл мэндийн хяналтын мэргэжилтний дүгнэлт гарсан өдрөөс эхэлж тооцно.
гэснийг "... зааварт заасан хэмжээнээс ихгүй байна" гэж өөрчлөх;
2)                 91.56-гийн  (г)-г "Агаарын хөлгийн дарга талбай сонгож буусан тухайгаа
буулт үйлдсэнээсээ   хойш   30   минутын   дотор   НХҮ-ний   байгууллагад
мэдэгдэнэ" гэж өөрчлөх;
3)                                    91.66-ийн 1/, 2/дахь заалтыг дараах байдлаар өөрчлөх:
1/ нөөц аэродром шаардлагагүй үед бүх онгоц нь буулт үйлдэхээр төлөвлөсөн аэродром дээр ирсний дараа уг аэродромоос дээш 500м (1500 фут)-ийн өндөрт хүлээх зоны нислэгийн хурдтайгаар 45 минут нисэх;
2/ 91.67-д заасан нөөц аэродром шаардлагатай үед бүх онгоц нь буулт үйлдэхээр төлөвлөсөн аэродромоос нөөц аэродром дээр ирсний дараа аэродромын түвшнээс дээш 500м (1500 фут)-ийн өндөрт хүлээх зоны нислэгийн хурдтайгаар 45 минут нисэх гэж;
4)         91.67-д дараах өөрчлөлтүүдийг оруулах:
1/ 91.67-гийн (а)-гийн 2/ дахь заалтыг "цаг агаарын урьдчилсан мэдээ нь буулт үйлдэхээр төлөвлөсөн аэродромд нисэн очихоор тооцоолсон хугацаанаас нэг цагийн өмнө ба хойно дор дурьдсан нөхцөлд тохирохгүй бол" гэж өөрчлөх;
2/ 91.67-гийн (а)-гийн 2/-ын (ii)-bir "алсын барааны харагдац 5км-ээс багагүй, эсхүл тухайн аэродромын алсын барааны харагдацын хязгаарлалтаас 2км-ээр их байх тохиолдлын аль ихийг нь сонгоно" гэж өөрчлөх;
3/   91.67-гийн (б)-гийн 2/-ын (i)-bir "нарийвчлалтай (ILS) ойртолт, буултын хувьд үүлний доод суурийн өндөр 200м, эсхүл доошилж болох  хамгийн бага өндөр +60м (200 фут)-ийн аль ихээр нь, алсын барааны харагдац ЗОООм,   эсхүл   аэродромын   хязгаарлалт   +1000   м-ийн   аль   ихээр   нь хязгаарлалтыг баримтална" гэж өөрчлөх.
1)         121.18-ын (г)-г дараах байдлаар найруулж, (д), (e) хэсгийг нэмэх:
(г)         Нисэх багийн гишүүд нь ажлын байрандаа, нислэгийн бүх үе шатанд
нислэгийн ажиллагааг хянах системийн стандарт үйл ажиллагааны журам,
хяналтын картын дагуу ажиллана;
(д)        Стандарт үйл ажиллагааны журам нь нисэх багийн үйл ажиллагаатай
холбоотой хяналтын картуудыг багтаасан байна;
(е)        Стандарт үйл ажиллагааны журам нь нисэх багийн болон агаарын
хөлгийн үйлчлэгч нарын тус тусдаа болон хамтран гүйцэтгэх нислэгийн
яриаг багтаасан байна.
2)         "Б"Бүлэгт121.24.1дэх зүйлийг нэмэх:
121.24.1 Бодит хяналтын хэрэгслийн бичлэгийг тайлах, дун   шинжилгээ хийх
27000 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй онгоц ашиглаж буй Гэрчилгээ эзэмшигч нь нислэгийн бодит хяналтын хэрэгслийн бичлэгийг тайлж, дүн шинжилгээ хийх зорилго бүхий нислэгт хяналт тавих системтэй байна.
3)                 121.43-ын Хүснэгт 2-т "V2+15 knots" гэснийг "V2+5knots (Ү2+10км/цаг)" гэж
өөрчилж, "V2+19 knots" гэсний дараа fV2+ Збкм/цаг^) гэж нэмэх;
4)                 121.66-p зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөх:
121.66 Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)
Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж буй 15000 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, эсхүл нисэгчийн суудлаас гадна 30-аас дээш зорчигчийн суудалтай турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар ойртсоныг анхааруулах нэмэлт дохиололтой Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)-33p тоноглогдсон байна.
5)         Хавсралт A.9 - ийг дараах байдлаар өөрчлөх:
A.9. Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)
GPWS нь АНУ-ын Техникийн стандартын TSOC92-biH шаардлагыг хангасан, дараах тохиолдлуудад анхааруулах дохио өгөх чадвартай байна:
1/       өндөр алдалтын босоо хурд хэт их үед; 2/       газартай хэмжээнээс илүү хурдтай ойртох үед; 3/       хөөрөлт, хоёрдугаар тойрогт гарсны дараа хэмжээнээс хэтрэн өндөр алдах үед;
4/       дараах нөхцөлүүдээр агаарын хөлөг буултын конфигурацид ороогүй байхад аюулгүй өндөр хадгалагдаагүй бол: (i) дугуй бууж түгжээнд ороогүй; (ii) флапс буултын байрлалд буулгагдаагүй;
5/       ILS ойртолт, буултын үед глиссадаас тодорхой хэмжээгээр доогуур нисвэл.
ИНД-125"Агаарын тээврийн үйл ажиллагаа дунд онгоц" дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлт
1)                                     125.27-д   "Багасгасан   горимоор   үйлдэх   хөөрөлтийн   минимум"   гэснийг
"Хөөрөлтийн багасгасан хязгаарлалт" гэж өөрчлөх;
2)                                     125.35-ын Хүснэгт 2-т "V2+15 knots" гэснийг "V2+5knots (Ү2+10км/цаг)" гэж
өөрчлөх/Ү2+19кпо1з"гэснийдараа(^+35км/цаг)гэжнэмэх;
3)                                     125.61-р зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөх:
125.61   raзap oйpmcoныг aнxaapyyлax cucmeм (GPWS)
(а)    Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж байгаа, 2004 оны  1  дүгээр сарын  1-ний
өдрөөс хойш Нислэгт тэнцэх чадварын гэрчилгээ олгогдсон, 5700 кг-аас дээш
хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс дээш зорчигчийн суудалтай
бүх турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар ойртсоныг анхааруулах нэмэлт
дохиололтой GPWS-ээр тоноглогдсон байна.
(б)   2007 оны 1 дүгээр сарын 1-ний өдрөөс хойш, Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж
байгаа 5700 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс
дээш зорчигчийн суудалтай бүх турбинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь урдаас газар
ойртсоныг анхааруулах нэмэлт дохиололтой GPWS-ээр тоноглогдсон байна.
(в)   2007 оны 1 дүгээр сарын 1-ний өдрөөс хойш, Гэрчилгээ эзэмшигчийн ашиглаж
байгаа 5700 кг-аас дээш хөөрөлтийн хүндтэй, нисэгчийн суудлаас гадна 9-өөс
дээш зорчигчийн суудалтай бүх поршинт-хөдөлгүүрт онгоцнууд нь GPWS-ээр
тоноглогдсон байна. GPWS нь энэ дүрмийн Хавсралт А.7-ийн 1/ ба 3/-т заасан
тохиолдолд анхааруулах дохиолол өгөх чадвартай байна.
4)         Хавсралт A.7-r дараах байдлаар өөрчлөх:
A. 7.    Газар ойртолтыг анхааруулах систем (GPWS)
GPWS нь АНУ-ын Техникийн стандартын TSOC92-biH шаардлагыг хангасан, дараах тохиолдлуудад анхааруулах дохио өгөх чадвартай байна:
1/       өндөр алдалтын босоо хурд хэт их үед;
2/       газартай хэмжээнээс илүү хурдтай ойртох үед;
3/       хөөрөлт, хоёрдугаар тойрогт гарсны дараа хэмжээнээс хэтрэн өндөр
алдах үед; 4/       дараах нөхцөлүүдээр агаарын хөлөг буултын конфигурацид ороогүй
байхад аюулгүй өндөр хадгалагдаагүй бол: (i) дугуй бууж түгжээнд ороогүй бо; (ii) флапс буултын байрлалд буулгагдаагүй бо; 5/       ILS ойртолт, буултын үед глиссадаас тодорхой хэмжээгээр доогуур нисвэл.
 
ИНД-135 "Агаарын тээврийн үйл ажиллагаа-бага оврын онгоц, нисдэг тэрэг"
дүрэмд opox өөрчлөлт
1) 135.37-гийн Хүснэгт 2-т "V2+15 knots" гэснийг "V2+5knots (V2+10kM/Ljar) гэж өөрчлөн, "V2+19 knots" гэсний дараа (У2+35км/цаг) гэж нэмж, 135.29-д "Багасгасан горимоор үйлдэх хөөрөлтийн минимум" гэснийг "Хөөрөлтийн багасгасан хязгаарлалт" гэж тус тус өөрчлөх;
ИНД-119 "Агаарын тээврийн үйл ажиллагаа-гэрчилгээжүүлэлт"
дүрэмд opox өөрчлөлт
1) 119.18-ын 3 дахь заалтыг "үнэмлэх, зэрэглэлийн дагуу үүрэг гүйцэтгэхээс татгалзсан тухай, шилжүүлсэн эрх, зөвшөөрлийн дагуу үүрэг гүйцэтгэх тухай мэдээллүүдийг тухайн өдрөөс хойш 1 жил хадгална" гэж өөрчлөн найруулах;
1)         ИНД-61-ийн A Бүлэгт "Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага" гэсэн
61.19.1дэх зүйлийг нэмэх:
61.19.1Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага
(а)        Олон улсын нислэгт радио холбоо ашиглах шаардлагатай нисэгч бүр
радио холбооны харилцаанд ашиглагддаг хэлээр ярих болон ойлгох
чадвартай байна;
(б)       энэ зүйлийн (а)-д заасан нисэгч бүр Чикагогийн конвенцийн Хавсралт
1-д тогтоосон англи хэлний шаардлагыг бүрэн хангасан байна.
2)                 61.26-гийн 1/, 61.28-ын (а)-гийн 1/-д "20 нас" гэснийг "17 нас" гэж өөрчлөх,
3)                                    61.28-ын (а)-д дараах агуулгатай 9/ дэх заалт нэмэх:
9/       дараах yp чадвараа шалгах нисэгчид шалгуулсан байна:
(i)       агаарын хөлгийг, түүний ашиглалтын хязгаарлалтын хүрээнд
ажиллуулах чадвар;
(ii)       бүх жолоодлогыг жигд, нямбай гүйцэтгэх чадвар; (iii)      нөхцөл  байдалд бодитой  үнэлгээ  өгч,  зөв  шийдвэр  гаргах
чадвар; (iv)     аэронавтикийн мэдлэгээ ашиглах чадвар;
4)                 61.29-ийн (в)-д "...ашиг олох зорилгоор" гэснийг    "ашиг олох зорилгоор
биш бол" гэж өөрчлөх:
5)                                    61.30, 61.33-ын (a), 61.36 дахь заалтуудад "61.19" гэсний дараа "61.19.1"
гэж нэмэх;
6)                 61.31-д дараах агуулгатай (e) хэсгийг нэмэх:
е)         дараах yp чадвараа шалгах нисэгчид шалгуулсан байна:
(i)       агаарын хөлгийг, түүний ашиглалтын хязгаарлалтын хүрээнд
ажиллуулах чадвар;
(ii)       бүх жолоодлогыг жигд, нямбай гүйцэтгэх чадвар; (iii)      нөхцөл  байдалд  бодитой  үнэлгээ  өгч,  зөв  шийдвэр  гаргах
чадвар; (iv)      аэронавтикийн мэдлэгээ ашиглах чадвар;
7)         61.34-т дараах агуулгата й(ж) хэсгийгнэмэх:
ж)         дараах yp чадвараа шалгах нисэгчид шалгуулсан байна:
(i)       агаарын хөлгийг, түүний ашиглалтын хязгаарлалтын хүрээнд
ажиллуулах чадвар;
(ii)       бүх жолоодлогыг жигд, нямбай гүйцэтгэх чадвар; (iii)      нөхцөл  байдалд бодитой  үнэлгээ  өгч,  зөв  шийдвэр  гаргах
чадвар; (iv)      аэронавтикийн мэдлэгээ ашиглах чадвар;
(v) нисэх багийн харилцан ажиллагаа болон нисэх багийн гишүүн хөдөлмөрийн чадвараа алдах үеийн ажиллагааны талаарх мэдлэг, түүнийг хэрэгжүүлэх чадвар;
(vi)      нисэх багийн бусад гишүүдтэй харьцах чадвар.
ИНД-63 "Нисэгчээс бусад нисэх багийн гишүүн болон агаарын хөлгийн диспетчерийг үнэмлэхжүүлэх" дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлт
1)       63.26-д дараах агуулгатай (в )хэсгийг нэмэх:
63.26. (в)      Нисэн    хянагчийн    үнэмлэх    эзэмшигч    нь    радио холбооны зэрэглэлтэй бол англи хэлээр ярих болон ойлгох чадвартай байна.
ИНД-65 "Нислэгийн хөдөлгөөний үйлчилгээний ажилтныг үнэмлэхжүүлэх"
дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлт
1)       A Бүлэгт 65.10.1 "Англи хэлний мэдлэгт тавигдах шаардлага" гэсэн дараах зүйлийг нэмэх:
65.10.1 Англихэлниймэдлэгттавигдахшаардлага
(а)        Нислэгийн   удирдагч   болон  нислэгийн  үйлчилгээний  оператор  нь
радиохолбооны   харилцаанд   ашиглагддаг   хэлээр   ярих   болон   ойлгох
чадвартай байна;
(б)        энэ     зүйлийн     (а)-д     заасан     нислэгийн     удирдагч,     нислэгийн
үйлчилгээний оператор нь Чикагогийн конвенцийн Хавсралт 1-д тогтоосон
англи хэлний шаардлагыг бүрэн хангасан байна.
2)       65.23-р зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөн найруулах:    ~ 65.23 Дадлага туршлагад тавигдах шаардлага
(а)        Зэрэглэл эзэмшигч нь энэ дүрмийн дагуу олгогдсон зэрэглэлээрээ
тухайн ажлын байранд сүүлийн 28 хоногийн дотор 5-аас доошгүй цагийн
хугацаагаар гадны хяналтгүйгээр үүрэг гүйцэтгээгүй бол бие дааж ажиллах
чадвараа дахин шалгуулна;
(б)        Зэрэглэл эзэмшигч нь энэ дүрмийн дагуу олгогдсон зэрэглэлээрэз
тухайн ажлын байранд сүүлийн 6 cap үүрэг гүйцэтгээгүй бол бие даан
ажиллахын өмнө 65.20-ын (а)-гийн 4/, 5/-ын шаардлагыг хангасан байна;
(в) Зэрэглэл эзэмшигч нь ИНД-172-ын дагуу гэрчилгээжсэн НХҮ-ний байгууллагын, эсхүл ИНД-141-ийн дагуу гэрчилгээжсэн сургалтын байгууллагын дадлагажуурт сард 8-аас доошгүй цагийн сургалтад хамрагдсан байна.
ИНД-67 "Иргэний нисэхийн эрүүл мэндийн стандарт, гэрчилгээ" дүрэмд opox нэмэлт, өөрчлөлтүүд
1)         67.3.-T дараах дараах агуулгатай (г) хэсгийг нэмэх:
67.3 (г)ИНЕГ-ын эрүүл мэндийн хяналтын мэргэжилтэн болон ИНЕГ-аас томилогдсон эксперт эмч нар нь дараах шаардлагыг хангасан байна:
1/        мэргэжлээрээ 5-аас доошгүй жил ажилласан дадлага туршлагатай;
2/        нисэхийн анагаах ухааны чиглэлээр сургалтад хамрагдсан;
3/       эрүүл мэндийн гэрчилгээ эзэмшигчийн ажлын байрны орчин нөхцөлтэй танилцсан.
2)         67.6. (б) зүйлийг дараах байдлаар өөрчлөн найруулах:
67.6. (б) 2-р ангиллын гэрчилгээг доорхи хугацаагаар олгоно:
1/        гэрчилгээ олгох үед өргөдөл гаргагч 40 нас хүрээгүй бол 24 сараас дээшгүй;
2/        40 ба түүнээс дээш настай бол 12 capaac дээшгүй.
3)         67.6,-д дараах дараах агуулгатай (e) хэсгийг нэмэх:
67.6 (e) Эрүүл мэндийн гэрчилгээний хүчинтэй хугацааг, өргөдөл гаргагчийн эрүүл мэндийн талаар эрүүл мэндийн хяналтын мэргэжилтний дүгнэлт гарсан өдрөөс эхэлж тооцно.