- Нүүр
- Сайдын тушаал
- Улсын агаарын хөлгийг улсын бүртгэлд бүртгэх дүрэм УНД-1 /БХС-ын 2017 оны А/330 дугаар тушаалаар хүчингүй болсон/
аэродромын хаалт хашлага, барилга байгууламж, тэмдэг тэмдэглэгээ зэргийг мөргөж, шүргэснээс үүссэн; агаарын хөлгийн явгалах зам, талбайн гадаргуугийн гэмтлээс шалтгаалсан; аэродром дээрх тоног төхөөрөмжийн гэмтлээс шалтгаалсан; аэродром дээр ажиллах аюулгүй ажиллагааны зааврыг зөрчсөнөөс үүссэн зөрчлүүд.
шаардлагатай бол агаарын хөлөг, түүний эвдэрсэн бүрдэл хэсэг болон шуудан, ачаа тээшийг хөдөлгөх, цаашид гэмтэхээс хамгаалах; агаарын хөлгийн бүхээгийн яриа бичигч, нислэгийн өгөгдөхүүн бичигч, ослын байршил дохиологч зэргийг цахилгаан тэжээлээс салгаж ажиллагааг зогсоох; зайлшгүй шаардлагатай тохиолдолд, олон нийтэд болон нислэгийн хөдөлгөөний үйл ажиллагаанд саад учруулахаар байвал саадыг арилгах.
зөвхөн шинжлэн шалгах болон аюулгүй ажиллагааны шаардлагын үүднээс байрнаас нь хөдөлгөнө; тэдгээрийг агаарын хөлгийн аль хэсгээс авсанаа тэмдэглэн, ангилж байрлуулна; тэдгээрийн анхны байрлал болон эвдрэл гэмтэл авсан ул мөрийн гэрэл зургийг авч, гар зураглал болон тайлбар тэмдэглэлийг хавсаргана.
Асуулт
|
Мэдээллийн агуулга
|
Осол, зөрчил гарсан огноо
|
|
Цаг
|
|
Байршил
|
|
Агаарын хөлгийн маяг, үйлдвэрлэгч
|
|
Агаарын хөлгийн бүртгэл
|
|
Эзэмшигчийн хаяг
|
|
Гэмтэж бэртэгсдийн тоо
|
|
Асуулт
|
Мэдээллийн агуулга
|
Аяллын дугаар
|
|
Өндөр
|
|
Ашигласан хөөргөх, буулгах зурвас /ХБЗ/
|
|
Нисэн гарсан цэг
|
|
Нисэн очих цэг
|
|
Илтгэл хийх хамгийн ойрын цэг (ИХХОЦ)
|
|
Илтгэл хийх хамгийн ойрын цэг хүртэлх зай ба чиглэл
|
|
Осол, зөрчил гарах үед ямар нислэг үйлдэж байсан болон нислэгийн ямар нөхцөл
|
|
|
|
|
|
|
|
Нислэгийн төрөл
|
|
Нислэгийн үе шат
|
|
Нислэгт нөлөөлсөн хүчин зүйл
|
|
Асуулт
|
Мэдээллийн агуулга
|
Болсон явдлын тодорхойлолт
|
|
Нисэх багийн гишүүний нэр
|
|
Үнэмлэхний дугаар
|
|
Сүүлийн 90 хоногт нисэх багийн гишүүний ниссэн цаг
|
|
Тухайн ангиллын агаарын хөлгөөр ниссэн цаг.
|
|
Нислэгийн нийт цаг
|
|
Сүүлчийн шалгалт
|
|
|
|
Шалгагчийн нэр
|
|
Шалгасан огноо
|
|
Шалгасан нисгэгчийн үнэмлэх
|
|
Асуулт
|
Мэдээллийн агуулга
|
Осол /зөрчил/
|
|
Агаарын зайн зөрчил
|
|
|
|
Холбоо, навигацын тоног төхөөрөмжийн гэмтэл зөрчил
|
|
|
|
Аэродромын зөрчил
|
|
Аюултай ачаатай холбоотой зөрчил
|
|
Шувуунаас шалтгаалсан зөрчил
|
|
Агаарын хөлгийн дутагдал /татгалзал/, техникийн зөрчил
|
|
Асуулт
|
Мэдээллийн агуулга
|
Мэдээлэгчийн тухай
|
|
Асуулт
|
Мэдээллийн агуулга
|
Осол, зөрчил гарсан огноо
|
|
Цаг
|
|
Байршил
|
|
Агаарын хөлгийн маяг, үйлдвэрлэгч
|
|
Агаарын хөлгийн бүртгэл
|
|
Зөрчилд холбогдсон этгээдийн нэр
|
|
Зөрчилд холбогдогч этгээдийн үнэмлэх
|
|
Нислэгийн дүрэм, заавар зөрчсөн тухай
|
|
Болсон явдлын тодорхойлолт
|
|
Шалтгаан
|
|
Осол зөрчлийн шалтгааныг бий болгосон этгээд, байгууллага
|
|
Зөрчлийг арилгах талаар авсан арга хэмжээ
|
|
Тооцсон, эсвэл бодит зардал
|
|
агаарын хөлөг илтгэх ёстой цагаас хэтэрсэн, түүнтэй холбоо тогтоох гэсэн оролдлого бүтэлгүй болсноос хойш 15 минутын турш уг агаарын хөлгөөс ямар нэг мэдээлэл аваагүй бол; агаарын хөлөг нисэн ирэх тооцоот цагаас хоцорсон, нислэгийн хөдөлгөөний албаны тооцоолсон цагаас 30 минут өнгөрөхөд буулт үйлдэх аэродромдоо ирээгүй бол.
тодорхой бус үеийн дараа агаарын хөлөгтэй холбоо тогтоох, бусад эх сурвалжаас түүний талаар мэдээлэл авах гэсэн аливаа оролдлого үр дүнгүй болсон бол; агаарын хөлөг буулт үйлдэх зөвшөөрөл авсны дараа 5 минутын дотор буулт үйлдээгүй, түүнтэй холбоо барьж чадаагүй бол; агаарын хөлгийн үндсэн системүүд татгалзсан, гэхдээ энэ байдал нь уг агаарын хөлөг аргагүйдсэн буулт үйлдэх шалтгаан болохгүй гэсэн мэдээлэл авсан бол; агаарын хөлөг хөндлөнгийн гэмт халдлагад өртсөн нь тодорхой болсон; эсхүл тийм таамаглал бий болсон.
түгшүүрийн үеийн дараа агаарын хөлөгтэй холбоо тогтоох, нөхцөл байдлыг тодруулахаар аливаа эх сурвалжаас мэдээлэл авах бүх оролдлого бүтэлгүйтсэн, агаарын хөлөг осолд орсон байж болох магадлал бий болсон; агаарын хөлгийн шатахууны нөөц бүрэн зарцуулагдсан, аюулгүй буулт үйлдэх аэродром хүрэхэд хүрэлцэхгүй гэсэн тооцоо гарсан; агаарын хөлгийн үндсэн системүүд татгалзсаны улмаас аргагүйдсэн буулт үйлдэх болсон тухай мэдээлэл хүлээн авсан; агаарын хөлөг аргагүйдсэн буулт үйлдэх болсон.
агаарын хөлөгтэй холбоо тогтоосон байж болзошгүй улсын болон иргэний нисэхийн нисэх буудлууд, Зэвсэгт хүчний, ялангуяа байнгын жижүүрлэлтэд байгаа Зэвсэгт хүчний АДХЦ-ийн болон ХХЕГ-ын харъяа анги, салбарууд, бусад газраас мэдээлэл авах, эдгээр байгууллагуудыг бололцоотой бол 121.5 мГц, 5680 кГц үелзлэлд холбоо тогтоох хүсэлт тавих; ЭХАТ үйл ажиллагааны төлөвлөгөөнд тусгагдсан хамтарсан ажиллагааны гэрээ байгуулсан бусад байгууллага, албадаас мэдээлэл авах.
буултын гэрлээ асааж, ослын талбар дээгүүр нам өндөрт нисч, далавчаараа дохих; дохиоллын чийдэн болон гэрлийн прожекторыг асааж унтраах; дохионы гар буугаар 5-10 секундын зайтайгаар буудах /ногоон өнгийн сум байвал илүү тохиромжтой/;
нисэхийн тухайн мэргэжлээр сургууль, дамжаа төгссөн диплом, гэрчилгээтэй; тухайн маягийн агаарын хөлгийн нислэг, техникийн сургалтын хөтөлбөрийг хангасан; эрүүл мэндийн үзлэгийн гэрчилгээтэй байх.
Текст томруулах
A
A
A