- Нүүр
- Сайдын тушаал
- ЭМНЭЛГИЙН МЭРГЭШСЭН ТУСЛАМЖ, ҮЙЛЧИЛГЭЭ ҮЗҮҮЛДЭГ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН БАЙГУУЛЛАГЫГ МАГАДЛАН ШИНЖЛЭХ ШАЛГУУР
Эрүүл мэндийн сайдын 2019 оны А/554 дугаар тушаалын нэгдүгээр хавсралт
ЭМНЭЛГИЙН МЭРГЭШСЭН ТУСЛАМЖ, ҮЙЛЧИЛГЭЭ ҮЗҮҮЛДЭГ
ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН БАЙГУУЛЛАГЫГ МАГАДЛАН ШИНЖЛЭХ ШАЛГУУР
БҮЛЭГ1.ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧ ТӨВТЭЙ ҮЙЛЧИЛГЭЭГ ҮНЭЛЭХ ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТҮҮД
Дэд бүлэг 1.ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧИЙН АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛ
№ |
ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНД ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА |
ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТ
|
ХЭМЖИХ ҮЗҮҮЛЭЛТ |
ҮНЭЛГЭЭ |
1.
|
Байгууллага нь тусламж, үйлчилгээ үзүүлэх бүрт үйлчлүүлэгчээ зөв таньж, үйлчилгээ үзүүлдэг тогтолцоо бүрдүүлсэн байна. |
1.1.Байгууллага нь үзлэг, оношилгоо, эмчилгээ, ажилбар, үйлдэл хийхийн өмнө үйлчлүүлэгчийг зөв таних үйл явцыг тодорхойлж, баталгаажуулсан байх |
|
Шалгуур үзүүлэлт бүрийг 5, 4, 3, 2, 0 оноогоор дүгнэнэ.
|
1.2.Байгууллага нь үйлчлүүлэгчийг зөв таних аргыг тодорхойлсон, хэрэглэдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
||
1.3.Ямар нэг ажилбар, үйлдэл хийхийн өмнө үйлчлүүлэгчийг таньдаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
1.4.Харилцааны бэрхшээлтэй үйлчлүүлэгчийг зөв таньж тусламж, үйлчилгээ үзүүлдэг байх
|
|
5, 4, 3, 2, 0
|
||
2. |
Байгууллага нь үйлчлүүлэгчтэй харилцах, холбоо тогтоох, мэдээлэл өгөх тогтолцоог бүрдүүлсэн байна.
|
2.1.Үйлчлүүлэгчээс амаар, утсаар мэдээлэл авах, мэдээлэл өгөх үйл явцыг тодорхойлж, баталгаажуулсан байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
2.2.Үйлчлүүлэгчээс аман болон утсаар мэдээлэл авах, мэдээлэл өгөх журмыг мөрддөг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
||
2.3.Харилцааны бэрхшээлтэй үйлчлүүлэгчээс мэдээлэл авах, мэдээлэл өгөх үйл явцыг тодорхойлж, баталгаажуулсан байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
3.
|
Үйлчлүүлэгчийн оношилгоо, шинжилгээний дүгнэлтийг бүртгэх, мэдээллэх тогтолцоотой байна.
|
3.1.Өвчтөнд хийгдсэн яаралтай шинжилгээний, шинжилгээний аюултай /анхаарал татсан/ хариуг бүртгэх мэдээлэх, мэдээллийг баталгаажуулах үйл явцыг тодорхойлсон, мөрддөг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
3.2.Лабораторийн болон үйл онош /дүрс оношилгоо/-ийн шинжилгээний хариуны аюултай хариуг мэдээлэх үйл явцыг тодорхойлж, баталгаажуулсан, мөрддөг байх
|
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
3.3.Үйлчлүүлэгчийн шинжилгээний хариуг бүртгэж, баримтжуулсан байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
||
4. |
Үйлчлүүлэгчийн эмчилгээ, үйлчилгээтэй холбоотой баримт бичгийг хөтлөх зохицуулалтыг хийсэн байна. |
4.1.Өвчтөний түүх, баримт бичгийн гар бичлэг, товчлол үг бичих, ашиглах тухай журамтай байх
|
|
5, 4, 3, 2, 0 |
5.
|
Өндөр эрсдэл үүсгэж болзошгүй эмийн аюулгүй байдлыг хангасан тогтолцоо бүрдүүлсэн байна.
|
5.1.Өндөр эрсдэл үүсгэж болзошгүй эм /антикоагулянт, инсулин, мансууруулах, сэтгэцэд нөлөөт эм, хими эмчилгээний эм, тариа зэрэг/-ийн аюулгүй байдлыг хангадаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
5.2.Өндөр эрсдэл үүсгэх болон ижил дуудагддаг, гадна байдал нь ижил харагддаг эмийн жагсаалттай байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
5.3.Өндөр эрсдэл үүсгэх эм, ижил дуудагддаг, ижил харагддаг эмүүдийн талаар эрүүл мэндийн ажилтнуудад заавар өгдөг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
||
5.4. Тасаг, нэгжид өндөр эрсдэл үүсгэх, ижил дуудагддаг, ижил харагддаг эмүүдийн хэрэглээнд хяналт хийдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
6. |
Байгууллага нь буруу үйлчлүүлэгчид, буруу талбайд, буруу мэс засал хийхээс сэргийлж, мэс заслын аюулгүй байдлыг хангасан байна. |
6.1. Мэс засал, мэс ажилбарын аюулгүй байдлыг хангах заавартай, мөрддөг байх |
а.Өвчний түүхэн дэх мэс заслын өмнөх үзлэг, дүгнэлт /мэс заслын болон мэдээгүйжүүлгийн эмч нарын/ б.Мэс заслын зөвшөөрлийн хуудас в.Мэс заслын өмнөх хяналтын хуудас г.Мэдээгүйжүүлгийн зөвшөөрлийн хуудас д.Цус цусан бүтээгдэхүүүн хийх зөвшөөрлийн хуудас е.Зөв үйлчлүүлэгчид, зөв талбайд, зөв мэс засал төлөвлөгдсөн эсэх бусад баримт бичиг |
5, 4, 3, 2, 0
|
6.2.Мэс засал, мэс ажилбар, үйлдлийн аюулгүй байдлыг хянадаг байх |
|
|
||
7.
|
Нянгийн тэсвэржилтийг бууруулах хөтөлбөрийг боловсруулж хэрэгжүүлсэн байна.
|
7.1. Нянгийн тэсвэржилтийг бууруулах хөтөлбөрийг боловсруулж, баталсан байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
7.2.Нянгийн тэсвэржилтийг бууруулах хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг хангах тогтолцоог бүрдүүлсэн байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
||
7.3 Нянгийн тэсвэржилтийг бууруулах хөтөлбөрийн үр дүнг тооцдог байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
8. |
Эрүүл мэндийн байгууллагын гадаад, дотоод орчинд үйлчлүүлэгч унаж, гэмтэхээс сэргийлэх арга хэмжээ авдаг байна.
|
8.1. Байгууллага, тасаг, нэгжийн гадаад, дотоод орчинд үйлчлүүлэгч унаж, гэмтэх эрсдлээс сэргийлдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
8.2.Үйлчлүүлэгчиийн биеийн байдалд үнэлгээ хийж, унах эрсдэлийг тодорхойлж, гэмтэж бэртэхээс сэргийлдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
||
Онооны дүн |
Авбал зохих оноо |
..... |
||
Авсан оноо |
....... |
ЭМНЭЛГИЙН МЭРГЭШСЭН ТУСЛАМЖ, ҮЙЛЧИЛГЭЭ ҮЗҮҮЛДЭГ
ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН БАЙГУУЛЛАГЫГ МАГАДЛАН ШИНЖЛЭХ ШАЛГУУР
БҮЛЭГ 1.ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧ ТӨВТЭЙ ҮЙЛЧИЛГЭЭГ ҮНЭЛЭХ ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТҮҮД
Дэд бүлэг 2. ТУСЛАМЖ, ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ТАСРАЛТГҮЙ БАЙДАЛ
№ |
ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНД ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА |
ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТ
|
ХЭМЖИХ ҮЗҮҮЛЭЛТ |
ҮНЭЛГЭЭ |
|
Үйлчлүүлэгчид үзүүлэх тусламж, үйлчилгээний тасралтгүй байдлыг хангах, хянах тогтолцоог бүрдүүлсэн байна. |
1.1. Байгууллага нь үйлчлүүлэгчид эрүүл мэндийн тусламж, үйлчилгээг тасралтгүй үзүүлэх тогтолцоог бүрдүүлсэн байх |
|
Шалгуур үзүүлэлт бүрийг 5, 4, 3, 2, 0 оноогоор дүгнэнэ. |
1.2.Амбулатори, хүлээн авах, хэвтүүлэн эмчлэх тасаг, нэгжийн зохион байгуулалтыг үйл ажиллагаа, үйлчилгээний ачаалал, эрэлт хэрэгцээ, үйлчлүүлэгчийн урсгал, хөдөлгөөнтэй уялдуулан хийсэн байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
1.3.Хэвтүүлэн эмчлүүлэгчийн орны хүлээгдэлд тогтмол дүн шинжилгээ хийж, арга хэмжээ авдаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
|
Тусламж, үйлчилгээг тасралтгүй авах мэдээллээр үйлчлүүлэгчийг хангасан байна. |
2.1.Байгууллага нь үзүүлж байгаа тусламж, үйлчилгээний зохион байгуулалт, зохицуулалт, ачаалал, хүлээгдлийн талаар мэдээллийн самбар, цахим хуудсанд тогтмол мэдээлдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
3. |
Үйлчлүүлэгчийг хүлээн авах, тусламж, үйлчилгээ үзүүлэх, шилжүүлэх, хүлээлцэх, эмнэлгээс гаргах үйл ажиллагааг зохицуулсан байна.
|
3.1. Үйлчлүүлэгчийг хүлээн авах журамтай, түүний зохицуулалтад хяналт тавьдаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
3.2.Тусламж, үйлчилгээний стандарт, удирдамж, зааварт үндэслэн үйлчлүүлэгчийг хэвтүүлэн эмчлэх шалгуурыг баталсан, мөрддөг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
3.3.Үйлчлүүлэгчийг шилжүүлэх, хүлээлцэх журамтай, түүний хэрэгжилтэд хяналт тавьдаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
3.4.Шилжүүлсэн үйлчлүүлэгчээ бүртгэж, эргэж хянаж, дүгнэлт өгч ажилладаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
3.5.Эмнэлгийн лавлагаа шатлалын тусламж авахаар илгээсэн үйлчлүүлэгчийн тусламж, үйлчилгээний тасралтгүй байдлыг хангах арга хэмжээг авдаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
3.6.Тусламж, үйлчилгээ авахаар ирсэн тохиолдол бүрт бүртгэл хөтөлж, авсан арга хэмжээний талаар тэмдэглэл хөтөлдөг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
3.7.Үйлчлүүлэгчийг эмнэлгээс гарахад заавар, зөвлөмж өгч, цаашид баримтлах дэглэм, үргэлжлүүлэн авах тусламж, үйлчилгээний талаар зөвлөдөг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
3.8.Үйлчлүүлэгчид тусламж, үйлчилгээ үзүүлэх бүрт холбогдох баримт бичгийг хөтөлдөг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
3.9.Өвчний түүхийн хөтлөлт бүрэн байх
|
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
4. |
Эрүүл мэндийн байгууллагыг мэргэжил арга зүйгээр хангаж ажилласан байна.
|
4.1.Үйлчлэх хүрээний болон бусад эрүүл мэндийн байгууллагыг мэргэжил арга зүйгээр хангаж ажилладаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
Онооны дүн |
Авбал зохих оноо |
..... |
||
Авсан оноо |
....... |
ЭМНЭЛГИЙН МЭРГЭШСЭН ТУСЛАМЖ, ҮЙЛЧИЛГЭЭ ҮЗҮҮЛДЭГ
ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН БАЙГУУЛЛАГЫГ МАГАДЛАН ШИНЖЛЭХ ШАЛГУУР
БҮЛЭГ 1.ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧ ТӨВТЭЙ ҮЙЛЧИЛГЭЭГ ҮНЭЛЭХ ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТҮҮД
Дэд бүлэг 3.ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧИЙН ЭРХ, ҮҮРЭГ, ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧИЙГ МЭДЭЭЛЛЭЭР ХАНГАХ
№ |
ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНД ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА |
ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТ
|
ХЭМЖИХ ҮЗҮҮЛЭЛТ
|
ҮНЭЛГЭЭ |
|
Үйлчлүүлэгчийг мэдээллээр хангаж, лавлагаа, мэдээллийн үйлчилгээ үзүүлдэг байна.
|
1.1.Лавлагаа мэдээллийн хөтөч/ажилтан, лавлагаа өгөх цэг ажиллуулдаг байх |
|
Шалгуур үзүүлэлт бүрийг 5, 4, 3, 2, 0 оноогоор дүгнэнэ.
|
1.2.Байгууллага нь үйлчлүүлэгчид тав тухтай орчин бүрдүүлж, үйлчилгээ үзүүлдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
1.3.Товлолт үйлчилгээ үзүүлдэг байх
|
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
|
Байгууллага нь тусламж, үйлчилгээ үзүүлэх явцад өвчтөн болон тэдний гэр бүлийн эрх ашгийг хамгаалах үүрэг, хариуцлагатай ажиллана. |
2.1.Үйлчлүүлэгчийн эрх, үүргийг тодорхойлж, баталгаажуулсан байх
|
|
5, 4, 3, 2, 0 |
2.2.Үйлчилгээ үзүүлэгчийг үйлчлүүлэгчийн эрх, үүрэг, ёс зүйн хэмжээ хэмжээг мөрдүүлэх чиглэлээр сургасан байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
2.3.Үйлчлүүлэгч тусламж, үйлчилгээний явцад биеийн, хэл ярианы, соёлын болон бусад саад бэрхшээл, чирэгдэлгүй үйлчилгээ авах нөхцөлийг хангасан байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
|
Үйлчлүүлэгчийн эрхийг хүндэтгэж, тусламж, үйлчилгээний шийдвэр гаргалтад оролцуулдаг тогтолцоог бүрдүүлсэн байна. |
3.1.Тусламж, үйлчилгээний шийдвэр гаргалтад үйлчлүүлэгчийг оролцуулдаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
3.2.Байгууллага нь үйлчлүүлэгчийн биеийн байдал, оношилгоо, шинжилгээ, эмчилгээтэй холбоотой мэдээллийг үнэн, зөв өгдөг байх |
3. Үйлчлүүлэгчийн гэр бүлийнхэнтэй уулзах, мэдээлэл, зөвлөгөө өгөх өрөөтэй, тав тухтай байдлыг хангасан |
5, 4, 3, 2, 0 |
||
|
Үйлчлүүлэгчийн санал, хүсэлт, гомдлыг хүлээн авч шийдвэрлэдэг байна.
|
4.1.Байгууллагын болон тасаг, нэгжийн удирдлагууд үйлчлүүлэгч болон ажилтантай уулзаж, санал хүсэлтийг хүлээн авч шийдвэрлэдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
|
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
4.3.Үйлчлүүлэгчийн санал, хүсэлт, гомдлыг боломжит сувгаар хүлээн авч, тухай бүр бүрэн шийдвэрлэдэг, эргэн мэдээллэх тогтолцоотой байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
4.4.Үйлчлүүлэгч үзлэг, оношилгоо, эмчилгээний үр дүнд сэтгэл ханамжтай байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
4.5.Албан бус төлбөр, бэлэг авах, өгөх нөхцөлийг бүрдүүлэхгүй байх
|
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
4.6.Байгууллага нь үзүүлж буй тусламж, үйлчилгээ, авч хэрэгжүүлж буй арга хэмжээнийхээ талаар олон нийтэд сурталчилдаг тогтолцоотой байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
|
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
4.8.Үйлчлүүлэгч, түүний гэр бүлийнхэн болон эмнэлгийн мэргэжилтэн эвлэрүүлэн зуучлах, хууль зүйн болон ннийгэм-сэтгэл зүйн зөвлөгөө авах нөхцлийг бүрдүүлсэн байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
|
4.9.Үйлчлүүлэгчээс гарсан оношилгоо, эмчилгээний зардлын нөхөн төлбөрийг олгодог байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
|
5. |
Үйлчлүүлэгчийн нууцыг хадгалах тогтолцоог бүрдүүлсэн байх |
5.1.Үйлчлүүлэгчийн нууцыг хадгалдаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
Онооны дүн |
Авбал зохих оноо |
.... |
||
Авсан оноо |
.... |
ЭМНЭЛГИЙН МЭРГЭШСЭН ТУСЛАМЖ, ҮЙЛЧИЛГЭЭ ҮЗҮҮЛДЭГ
ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН БАЙГУУЛЛАГЫГ МАГАДЛАН ШИНЖЛЭХ ШАЛГУУР
БҮЛЭГ 1.ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧ ТӨВТЭЙ ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТҮҮД
Дэд бүлэг 4. ҮЗЛЭГ, ОНОШИЛГОО, ЭМЧИЛГЭЭ
№ |
ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНД ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА |
ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТ
|
ХЭМЖИХ ҮЗҮҮЛЭЛТ |
ҮНЭЛГЭЭ |
||
а.Амбулаторын тусламж, үйлчилгээ |
||||||
|
Амбулаториор үзлэг, оношилгоо, эмчилгээг хийж, зөвлөгөө өгдөг байна.
|
1.1.Амбулаторын үзлэгийн өрөөнүүдийг зохион байгуулж, үзлэг, оношилгоог бүрэн хийдэг байх |
|
Шалгуур үзүүлэлт бүрийг 5, 4, 3, 2, 0 оноогоор дүгнэнэ:
|
||
1.2.Үзлэгийн кабинетууд нь батлагдсан нормативт тохирсон ачаалалтай, үйлчлүүлэгчид чирэгдэлгүй, шуурхай үйлчилгээ үзүүлдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||||
1.3.Амбулаториор хийгдэх ажилбар, үйлдлийн жагсаалттай байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||||
1.4. Өдрийн эмчилгээний нэгжтэй, үйлчүүлэгчид ээлтэй, тав тухтай орчинд эмчилгээ, үйлчилгээ хийдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||||
б. Хэвтүүлэн эмчлэх тусламж, үйлчилгээ |
||||||
|
Хүлээн авах, яаралтай тусламж, үйлчилгээг шуурхай, багаар үзүүлдэг байна.
|
2.1.Хүлээн авах, яаралтай тусламжийн тасаг /нэгж/ -ийг зохион байгуулж, орон тоогоор бүрэн ажиллуулсан, үйл ажиллагаа нь тогтмолжсон байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
2.2.Яаралтай тусламж үзүүлэхэд шаардлагатай багаж, тоног төхөөрөмж, эм, эмнэлгийн хэрэгслээр бүрэн хангасан байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||||
2.3.Эрэмбэлэн ангилах зарчмын дагуу үйлчлүүлэгчийн биеийн байдалд үнэлгээ өгч, тусламж, үйлчилгээг шуурхай үзүүлдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||||
2.4.Яаралтай тусламж, үйлчилгээ үзүүлэх дуудлагын системтэй байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||||
2.5.Дүрс оношилгоо, лаборатори нь 24 цагаар үйлчилгээ үзүүлдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||||
в.Түргэн тусламжийн үйлчилгээ |
||||||
3.
|
Түргэн тусламжийн үйлчилгээний бэлэн байдлыг хангасан байна.
|
3.1.Түргэн тусламж, үйлчилгээ үзүүлэх журамтай, дуудлагаар ажиллах эмнэлгийн мэргэжилтний хуваарийг баталж, мөрддөг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
3.2.Дуудлагын бүртгэл хөтөлдөг, дүгнэлт өгдөг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||||
3.3.Түргэн тусламжийн автомашинд тусламж үзүүлэхэд шаардлагатай багаж, эм, эмнэлгийн хэрэгслээр бүрэн хангасан байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||||
3.4.Тусламж үзүүлэхэд шаардлагатай автомашин, тээврийн хэрэгслийн бэлэн байдлыг хангаж, дохиолол, дуудлагын системийг байрлуулсан байх |
хянах ажилтанг томилсон, бэлэн байдлыг хянаж, тэмдэглэл хөтөлдөг |
5, 4, 3, 2, 0 |
||||
Онооны дүн |
Авбал зохих оноо |
|
||||
Авсан оноо |
|
|||||
ЭМНЭЛГИЙН МЭРГЭШСЭН ТУСЛАМЖ, ҮЙЛЧИЛГЭЭ ҮЗҮҮЛДЭГ
ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН БАЙГУУЛЛАГЫГ МАГАДЛАН ШИНЖЛЭХ ШАЛГУУР
БҮЛЭГ 1.ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧ ТӨВТЭЙ ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТҮҮД
Дэд бүлэг 5. ХАЛДВАРЫН СЭРГИЙЛЭЛТ, ХЯНАЛТ
№ |
ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНД ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА |
ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТ
|
ХЭМЖИХ ҮЗҮҮЛЭЛТ |
ҮНЭЛГЭЭ |
|
Байгууллага нь халдварын сэргийлэлт, хяналтын бодлого, шийдвэрийг хэрэгжүүлж ажиллана.
|
ажиллагааны онцлогт тохирсон халдварын сэргийлэлт, хяналт /ХСХ/-ын төлөвлөгөөтэй байх
|
|
Шалгуур үзүүлэлт бүрийг 5, 4, 3, 2, 0 оноогоор дүгнэнэ.
|
хариуцсан мэргэжилтэн ажиллуулдаг байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
ажиллагаанд хяналт, үнэлгээ хийдэг байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
|
/ЭМА/-ы гарын эрүүл ахуй сахилтад хяналт, үнэлгээ хийсэн байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
|
ажилтанд ХСХ-ын мэдлэг олгох сургалт хийдэг байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
дараахь дадлыг эзэмшсэн байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
2.
|
Эрүүл мэндийн ажилтан /ЭМА/ болон үйлчлүүлэгчийг эмнэлгийн тусламж, үйлчилгээний явцад халдварт өртөх эрсдлийг бууруулахад чиглэсэн үйл ажиллагаа хийдэг байна. |
өртөх эрсдэлтэй ажилбарыг тогтоосон байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
2.2. ЭМА-ы халдварт өртөх эрсдэлт хүчин зүйлээс сэргийлэх арга хэмжээ авдаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
2.3.Халдвар авах эрсдэлт хүчин зүйлд өртсөн бол халдвараас сэргийлэх арга хэмжээ авсан байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
2.4.Нярай, дархлаа дарангуйлагдсан үйлчлүүлэгч, эрчимт эмчилгээ, түлэгдсэн зэрэг эмзэг бүлгийн үйлчлүүлэгчийг халдварт өртөхөөс сэргийлдэг байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
2.5.Ажилбарын өрөө бүрт гар угаах нөхцлийг бүрдүүлсэн байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
2.6.Тусламж, үйлчилгээ үзүүлэх цэг бүрт гар халдваргүйжүүлэх бодистой байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
3. |
Эмнэлгийн ажилтны эрүүл мэндийг хамгаалах үйл ажиллагааг хийдэг байна.
|
жилд 1-ээс доошгүй удаа халдвар илрүүлэх үзлэг, шинжилгээнд хамруулдаг байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
урьдчилан үзлэг шинжилгээнд хамруулсан байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
дархлаажуулалтын нэгдсэн бүртгэл, судалгаатай, дархлаажуулалтад хамруулдаг байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
ажилтныг дүрэмт болон хамгаалах хувцас, хэрэгслээр хангасан байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
4.
|
Ариутгалын тасаг, нэгжийг ажиллуулж цэвэр, ариун аюулгүй байдлыг хангасан багаж, хэрэгслээр тусламж, үйлчилгээ үзүүлнэ.
|
тасаг/нэгжтэй, эмнэлгийн үйл ажиллагаанд нийцсэн ариутгалын заавартай байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
4.2.Ариутгалын тасаг, нэгж нь эмнэлгийн багаж, хэрэгслийг ариутгах боломжтой шаардлагатай тоног төхөөрөмжөөр хангагдсан байх
|
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
халдваргүйжүүлэлтэд улсын бүртгэлд бүртгэгдсэн бодисыг зориулалтын дагуу ашигладаг байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
4.4.Ариутгалын үйл ажиллагаанд хяналт тавьдаг байх
|
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
4.5.Багаж хэрэгслийн арчилгаа хийж, хэрэглэх байдлаар савладаг байх
|
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
4.6.Ариун материалын хадгалалт, хэрэглээ зөв байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
4.7.Уян дуран угаах, халдваргүйжүүлэх хэрэгслээр хангагдсанбайх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
4.8.Дурангийн тусламж, үйлчилгээний чанар аюулгүй байдлыг хангасан байх |
|
5, 4, 3, 2,0 |
||
5. |
ЭТҮХХ илрүүлэх тандалтыг хийж, дүгнэлт өгч, хариу арга хэмжээ авдаг байна.
|
|
|
5, 4, 3, 2,0
|
5.2.ЭТҮХХ-ын тохиолдлыг илрүүлж, мэдээлдэг, халдварын эрсдлийг бууруулах арга хэмжээ авдаг байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
||
эмэнд тэсвэртэй нянгийн халдвар тархахаас сэргийлэх арга хэмжээ авдаг байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
||
тэсвэржилтээс сэргийлэх, арга хэмжээ авдаг байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
||
6.
|
Шинэ вирүсийн халдвар, халдварт өвчний дэгдэлтэд эмнэлгийн бэлэн байдлыг хангаж ажиллана.
|
дэгдэлт, нийгмийн эрүүл мэндийн ноцтой байдлын үед ажиллах эмнэлгийн бэлэн байдал, хариу арга хэмжээний төлөвлөгөөтэй, хэрэгжүүлдэг байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
хувцас хэрэгслийн нөөцтэй байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
||
дэгдэлтийн үед эрүүл мэндийн байгууллагаар үйлчлүүлэгчдийн дунд халдвар тархахаас сэргийлэх арга хэмжээ авдаг байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
||
шаардлагатай үйлчлүүлэгчийг тусгаарлаж, тусламж, үйлчилгээ үзүүлэх нөхцлийг бүрдүүлсэн байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
||
7. |
Үйлчлүүлэгчид ээлтэй, тав тухтай орчинг бүрдүүлсэн байна.
|
зориулалтын, эрүүл ахуйн шаардлага хангасан байртай байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
зориулсан ариун цэврийн өрөөний хангалт, тохижилт стандартын шаардлага хангасан байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
||
цэвэрлэгээг зааврын дагуу хийдэг байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
||
тасалгаанд шавж, мэрэгч үүрлээгүй, урьдчилан сэргийлэх устгалыг хийлгэдэгбайх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
||
|
|
5, 4, 3, 2,0
|
||
8. |
Угаалгын үйлчилгээг зохион байгуулсан байна.
|
газартай, урсгал нь зөв байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
шаардлагатай тоног төхөөрөмжөөр хангагдсан байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
||
эмнэлгийн ажилтанд халдвар дамжих эрсдэлгүй байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
||
9. |
Хог хаягдлын менежементийг зохион байгуулсан байна. |
9.1. Хог хаягдлыг зохих журмын дагуу зөв ангилан ялгаж цуглуулдаг байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
9.2. Эмнэлгийн гаралтай аюултай хог хаягдлыг цуглуулах, зөөх уут сав нь чанарын шаардлага хангасан байх |
|
5, 4, 3, 2,0
|
||
9.3.Хог хаягдлыг түр хадгалах цэг, байртай байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
||
9.4.Аюултай хог хаягдлын устгалыг зөвшөөрөл бүхий байгууллагаар гэрээгээр гүйцэтгүүлдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
||
10. |
Хоол үйлдвэрлэлийн эрүүлахуйн шаардлагыг мөрддөг байна. |
10.1. Хоол үйлдвэрлэлийн тасаг, хэсгийн барилга байгууламж стандартын шаардлага хангасан байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
10.2. Үйлчлүүлэгчид өдөрт 3- аас доошгүй удаа халуун хоолоор үйлчилдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
||
10.3. Хоол хүнсний шалтгаант халдвар, хордлогоос сэргийлдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0
|
||
Онооны дүн |
Авбал зохих оноо |
..... |
||
Авсан оноо |
....... |
ЭМНЭЛГИЙН МЭРГЭШСЭН ТУСЛАМЖ, ҮЙЛЧИЛГЭЭ ҮЗҮҮЛДЭГ
ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН БАЙГУУЛЛАГЫГ МАГАДЛАН ШИНЖЛЭХ ШАЛГУУР
БҮЛЭГ 1.ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧ ТӨВТЭЙ ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТҮҮД
Дэд бүлэг 6. НИЙГМИЙН ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ТУСЛАМЖ, ҮЙЛЧИЛГЭЭ
№ |
ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНД ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА |
ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТ
|
ХЭМЖИХ ҮЗҮҮЛЭЛТ
|
ҮНЭЛГЭЭ
|
|
Нийгмийн эрүүл мэндийн талаар баримтлах бодлого, чиглэл, НЭМ-ийн хөтөлбөрүүдийг хэрэгжүүлдэг байх. |
1.1.Нийгмийн эрүүл мэнд /НЭМ/-ийн бодлого, үндэсний болон дэд хөтөлбөрийн холбогдох зорилго, зорилт, үйл ажиллагааг хэрэгжүүлдэг байх |
|
Шалгуур үзүүлэлт бүрийг 5, 4, 3, 2, 0 оноогоор дүгнэнэ
|
1.2.НЭМ-ийн үндэсний хөтөлбөрийн хэрэгжилтэд явцын үнэлгээ хийж, дүгнэлт гаргаж ажилладаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
1.3.Хүн амын дунд зонхилон тохиолдох өвчин эмгэгийн эрсдэлт хүчин зүйлийг илрүүлэх, тандалт судалгаа хийж, үр дүнг тооцсон байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
|
Эрүүл мэндийг дэмжих үйл ажиллагаа явуулдаг байна. |
2.1.Хувь хүн, байгууллага, хамт олон, үйлчлүүлэгчид чиглэсэн эрүүл мэндийг дэмжих үйл ажиллагааг зохион байгуулдаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
|
Эрүүл аж төрөх зан үйлийг төлөвшүүлэх эрүүл мэндийн мэдээлэл, сургалт сурталчилгааг календарчилсан төлөвлөгөөний дагуу зохион байгуулдаг байна. |
3.1.Иргэдэд эрүүлмэндийнболовсрололгохсургалтынхөтөлбөр /төлөвлөгөө/-тэй, сургалтявуулдагбайх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
3.2.Зонхилон тохиолдох өвчин эмгэг, осол гэмтлээс урьдчилан сэргийлэх чиглэлээр мэдээлэл, сургалт, сурталчилгаа /МСС/-г тогтмол хийдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
3.3.Үйлчлүүлэгч эрүүл мэндийн зөвлөгөө, мэдээлэл авах нөхцөлөөр хангагдсан байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
3.4.Амбулаторийн хүлээлгийн танхимуудад МСС тасралтгүй явуулдаг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
||
|
Урьдчилан сэргийлэхболон эрт илрүүлэг үзлэг, оношилгоог зохион байгуулдаг байна. |
4.1.Хүн амын дунд урьдчилан сэргийлэх үзлэг зохион байгуулж, үр дүнг үнэлдэг байх |
|
5, 4, 3, 2, 0 |
4.2.Эрт илрүүлэг үзлэг, оношилгоог зохион байгуулж, үр дүнг үнэлдэг байх |
|
|
||
Онооны дүн |
Авбал зохих оноо |
... |
||
Авсан оноо |
... |
Текст томруулах
A
A
A